|
Описание на административния, технически и финансов капацитет, организационни работни процеси, осигурена складова база, капацитет за управление на публични средства
|
0.00
|
|
|
Criteria |
Weight (30.00) |
|
1. |
Административен капацитет, в т.ч.: описание на човешки ресурси, с които разполага организация, в т.ч. и доброволци, които могат да бъдат ангажирани в изпълнението на дейностите
|
6.00
|
|
2. |
Описание на доказан опит, свързан с раздаване на храна на населението минимум 1 година, считано от крайния срок за подаване на заявление за участие.
|
6.00
|
|
3. |
Описание на налична складова база и/или готовност за наемане на такава във връзка с осъществяване на дейността по раздаване на храни
|
6.00
|
|
4. |
Описание на наличните технически средства за изпълнение на дейностите по раздаване на индивидуални пакети с храни
|
6.00
|
|
5. |
Описание на финансовия капацитет и капацитет на кандидата за управление на публични средства, за управление и изпълнение на програми и проекти
|
6.00
|
|
Механизми, свързани с изпълнението на дейностите:
|
0.00
|
|
|
Criteria |
Weight (46.00) |
|
1. |
Механизми за осигуряване на пълно териториално покритие
|
10.00
|
|
2. |
Механизми за гарантиране обхващането на лицата от целевите групи, в т.ч. механизмите и начина, по който ще се гарантира обхващането на лица, представители на целевите групи, които имат затруднения в придвижването и не могат да отидат до пунктовете за раздаване индивидуални пакети /ако е приложимо/
|
6.00
|
|
3. |
Механизми за гарантиране спазването на изискванията за безопасност на храните и раздаването на храни.
|
6.00
|
|
4. |
Описание на механизмите за избягване разхищението на хранителни продукти /опишете вътрешни контролни механизми/
|
6.00
|
|
5. |
Описание на предвижданите контролни механизми за избягване на двойно финансиране (ако е приложимо).
|
6.00
|
|
6. |
Предвиждани дейности, свързани с прилагането на принципите на Регламент 223/2014 за недопускане на дискриминация и зачитане на личното достойнство на целевата група (ако е приложимо) (поверителност на данните за лицата)
|
3.00
|
|
7. |
Предвиждани дейности и мерки, свързани с информиране и публичност на подкрепата от Фонда.
|
3.00
|
|
8. |
Предвиждани механизми за получаване на обратна връзка от крайните потребители – представителите на целевата група.
|
3.00
|
|
9. |
Съпътстващи мерки
|
3.00
|