Evaluation table

Evaluation criterias

I. Group
Административни критерии
Criteria Leads to rejection
1.
Формулярът за кандидатстване е получен в установения срок за подаване
Yes
2.
Формулярът за кандидатстване е получен по реда и начина съгласно условията/насоките за кандидатстване
Yes
3.
Формулярът за кандидатстване е попълнен и подписан от кандидата и/или упълномощено от него лице
Yes
4.
Формулярът за кандидатстване е попълнен в съответствие с приложените указания
Yes
5.
Във формуляра за кандидатстване е попълнена цялата изискуема информация
Yes
6.
Приложени са всички изискуеми документи съгласно условията/насоките за кандидатстване (По - подробно, документите са описани в точките от т.7 до т.72)
Yes
7.
Основна информация за проектното предложение – (Приложение 1.2.). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
8.
Таблица за допустими инвестиции в по образец на ДФЗ във формат “pdf”/”jpg” и формат „xls”- (Приложение 2);
Yes
9.
Декларация в оригинал по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни с подпис/и, печат и сканирана във формат “pdf” или “jpg” по образец съгласно приложение № 4;
Yes
10.
Документ, издаден от обслужващата банка за банковата сметка на кандидата, по която ще бъде преведена финансовата помощ. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
11.
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата – представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
12.
Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата; когато кандидат е МИГ, свидетелство за съдимост се предоставя и от членовете на колективния им управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, свидетелство за съдимост се представя от неговия представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата - МИГ, издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
13.
Декларация съгласно приложение № 6 от представляващия/те кандидата; когато кандидат е МИГ, декларация се представя и от членовете на колективния му управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
14.
Декларация за нередности съгласно приложение № 5 от представляващия/те кандидата; когато кандидат е МИГ, декларация се представя и от членовете на колективния му управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата, от изпълнителния директор. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
15.
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда /решение по оценка на въздействие върху околната среда/ решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/ становище по екологична оценка/ решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/ решение по оценка за съвместимостта /писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/ Министерство на околната среда и водите/ Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите (когато е приложимо). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
16.
Становище от съответната басейнова дирекция, доказващо, че обектите, предмет на инвестицията, не противоречат на плановете за управление на речните басейни, в случаите на инвестиции с дейности по напояване, водовземане, водоснабдяване. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
17.
Разрешително за водовземане и/или разрешително за ползване на воден обект в случаите, предвидени в Закона за водите (когато е приложимо). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
18.
Лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията, в случаите на предвидени разходи за дейности и инвестиции, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
19.
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски. Важи в случай, че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
20.
Бизнес план за 5-годишен период, а в случаите на инвестиции за създаване на трайни насаждения или извършване на строително-монтажни работи - за 10-годишен период - по образец, утвърден от изпълнителния директор на Държавен фонд "Земеделие" с подпис/и, печат на всяка страница и сканиран във формат “pdf” или “jpg” и таблиците от Бизнес плана в “xls” - (Приложение № 3).
Yes
21.
Инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване - в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
22.
Решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по ПРСР. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
23.
Справка за дълготрайните активи - приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период (за юридически лица и еднолични търговци). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
24.
Декларация по чл. 4а, ал. 1 от Закона за малките и средните предприятия по образец, утвърден от министъра на икономиката и енергетиката съгласно приложение № 7, с подпис/и, печат и сканирана във формат “pdf” или “jpg”, когато е приложимо;
No
25.
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР - за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г., ведно с банкови извлечения. Представят се във формат “pdf” или “jpg”;
No
26.
Оферта и/или извлечение от каталог на производител /доставчик/ строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи - с предложена цена от производителя /доставчика/ строителя, когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 или по Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ (когато е приложимо). В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност, съгласно Националното им законодателство. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
27.
Документация по проведената съгласно изискванията на ЗОП процедура за избор на изпълнител/и – важи в случай, че проектът вклчюва разходи, извършени преди подаване на проектното предложение от кандидат, който се явява възложител по чл.5 и 6 от ЗОП. Представя се във формат “pdf” или “jpg”
No
28.
Декларация за липса на двойно финансиране и изкуствено създадени условия – Приложение 20. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
29.
Декларация неприложими документи – Приложение 21; Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
30.
Декларация по чл.25, ал.1 и 2 от ЗУСЕСИФ – Приложение 22; Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
31.
Удостоверение за актуално състояние и удостоверение за ликвидация и несъстоятелност – за физически лица, чиито данни не подлежат на вписване в Регистър БУЛСТАТ и за юридически лица, чийто данни не подлежат на вписване в Търговски регистър и регистъра на Юридическите лица с нестопанска цел. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
32.
Удостоверение за наличие или липса на публични задължения към Община Харманли. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
33.
Удостоверение от органите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ във връзка с обстоятелствата, че за кандидатът не е установено с влязло в сила наказателно постановление, или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения;
Yes
34.
Справка-декларация за приходите от земеделски дейности или участие и подпомагане по схемата за единно плащане на площ, включително приход от получена публична финансова помощ, директно свързана с извършването на тези дейности, или приход от преработка на земеделска продукция или услуги, директно свързани със земеделски дейности, или получена публична финансова помощ, получени за предходната или текущата финансова година - за кандидати юридически лица с изключение на такива, които са създадени до 1 година преди датата на кандидатстване с инвестиции изцяло в сектор "Животновъдство", "Плодове и зеленчуци" или "Етеричномаслени и медицински култури", включително с инвестиции, в обхвата на два или повече от тези сектори. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
35.
Декларация за изчисление на минималния стандартен производствен обем на стопанството (по образец съгласно Приложение 14 от настоящите Условия за кандидатстване). Когато минималният стандартен производствен обем се доказва с намерение за засаждане/засяване, кандидатът предоставя и декларация с данни за предходната стопанска година - не се изисква за признати групи производители и признати организации на производители на земеделски продукти и юридически лица, кандидати за колективни инвестиции. Изисква се за техните членове. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
36.
Справка-декларация за обработваната земя/отглежданите животни от членовете на групата/организацията на производители, с които участват в групата/организацията (по образец съгласно Приложение 17 от настоящите Условия за кандидатстване) - важи за кандидати признати групи/организации на производители. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
37.
Удостоверение за признаване на групата/организацията на производители – важи за кандидати, признати групи организации на производители. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
38.
Регистрационна карта, издадена по реда на наредбата по § 4 от ЗПЗП и анкетни формуляри към нея. Към анкетните формуляри се прилага опис, заверен от официален ветеринарен лекар не по-рано от 4 месеца преди датата на подаване на заявлението за подпомагане, когато в изчисляването на стандартния производствен обем участват животни. Когато минималният стандартен производствен обем се доказва с намерение за засаждане/засяване, кандидатът представя регистрационна карта, издадена по реда на наредбата по § 4 от ЗПЗП и анкетни формуляри към нея за предходната стопанска година. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
39.
Документ за собственост или ползване на земята или заповеди по чл. 37в, ал. 4, 10 и 12 ЗСПЗЗ, която участва при изчисляването на минималния стандартен производствен обем. Кандидатът представя същите документи или заповеди и за предходната стопанска година, когато минималният стандартен производствен обем се доказва с намерение за засаждане/засяване. Важи в случай, че няма регистрирана обработваема земя в ИСАК за текущата към датата на кандидатстване стопанска година. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
40.
Отчет за приходи и разходи за предходната финансова година или последен приключен междинен период - важи за кандидати юридически лица, с изключение на кандидатите, създадени до 1 година, преди датата на кандидатстване с проектно предложение, с инвестиции изцяло в сектори „Животновъдство“, „Плодове и зеленчуци“ и „Етерично маслени медицински култури“, включително с инвестции в обхвата на два или повече от тези сектори. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
41.
Удостоверение, издадено от Националната агенция за приходите, че ползвателят на помощта няма просрочени задължения, издадено не по – рано от един месец, предхождащ датата на подаване на проектното предложение към Стратегията за ВОМР. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
42.
Предварителни или окончателни договори за услуги и доставки - обект на инвестицията, включително с посочени марка, модел, цена в левове или в евро с посочен ДДС и срок за изпълнение (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки). Представя се във формат "pdf" или "jpg". В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки – съгл. Приложение 19 от настоящите условия. Представя се във формат "pdf" и "xls".
No
43.
Една независима оферта, която съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС - важи в случаите когато за активите/услугите има определени референтни разходи и не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за разходи за извършени услуги от държавни или общински органи и институции. В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност, съгласно Националното им законодателство. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
44.
Най-малко три съпоставими независими оферти в оригинал, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС, ведно с направени от кандидата запитвания за оферти съгласно приложение № 16 - важи в случаите когато за активите/услугите няма рефернтни разходи и не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за разходи за извършени услуги от държавни или общински органи и институции. В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност, съгласно Националното им законодателство. Представят се във формат “pdf” или “jpg”;
No
45.
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител - важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и  6 от ЗОП, а когато избраната оферта не е с най-ниска цена - и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
46.
Удостоверение за данъчна оценка, издадено в рамките на месеца, предхождащ датата на подаване на проектното предложение - важи в случай, че се проектът включва разходи за закупуване на земя, сгради и/или друга недвижима собственост. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
47.
Удостоверение съгласно  чл. 25, ал. 4 от Наредба № 47 от 2003 г. за производство и предлагане на пазара на елитни и племенни пчелни майки и отводки (рояци) и реда за водене на регистър - важи в случай, че проектът включва разходи за производство на пчелни майки. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
48.
Договор за контрол по смисъла на чл. 18, ал. 3 от Закона за прилагане на Общите организации на пазарите на земеделски продукти на Европейския съюз (ЗПООПЗПЕС) с контролиращо лице, получило разрешение от министъра на земеделието, храните и горите за осъществяване на контрол за спазване правилата на биологичното производство по реда на чл. 19 и 20 ЗПООПЗПЕС, заедно с копие от сертификационно писмо от контролиращото лице, удостоверяващо, че е проведена най-малко първа инспекция (в случай че към датата на кандидатстване е проведена такава), или копие от сертификат от контролиращо лице, удостоверяващ, че кандидатът е производител на продукт/и, сертифициран/и като биологичен/и - важи в случай, че кандидатът заявява по-висок размер на помощта за инвестиции изцяло свързани с изпълнявани от кандидатата ангажименти по мярка 11 „Биологично земеделие“ от ПРСР 2014-2020г. или сходни ангажименти по мярка 214 „Агроекологични плащания“, направление „Биологично земеделие“ от ПРСР 2007-2013г. и не се отнася за признати групи/организации на производители. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
49.
Документ за професионални умения и компетентности - важи в случай, че кандидатът завява по-висок размер на помощта за проекти, представени от млади земеделски стопани и в случай, че към момента на подаване на заявлението за подпомагане този документ е наличен). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
50.
Декларация за наличната самоходна земеделска техника в стопанството, придружена от копия на свидетелство за регистрация на земеделска и горска техника, и талон за технически преглед за наличната в стопанството самоходна техника на възраст до 7 години. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
51.
Разрешително за водовземане или ползване на повърхностен воден обект за изграждане на съоръжения за водовземане, ако се предвижда такова, или Договор за извършване на услуга "водоподаване за напояване" (за проекти с включени инвестиции за напоителни системи). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
52.
Становище за допустимост по чл. 155, ал. 1, т. 23 от Закона за водите, издадено от директора на съответната Басейнова дирекция за управление на водите към Министерството на околната среда и водите, за съответствие на инвестиционното предложение с действащите План за управление на речните басейни и План за управление на риска от наводнения (предоставя се на кандидата от съответната РИОСВ, ведно с документа Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда /решение по оценка на въздействие върху околната среда/ решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/ становище по екологична оценка/ решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/ решение по оценка за съвместимостта /писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/ Министерство на околната среда и водите/ Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и Закона за водите - за проекти с включени инвестиции за напоителни системи). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
53.
Инженерен проект, изготвен и заверен от строителен инженер, вписан в регистъра към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране, правоспособен да проектира системи за напояване (за проекти с включени инвестиции за напоителни системи). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
54.
Декларация за съгласие за предоставяне на данни от НСИ, съгл. Приложение 27; Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
55.
Удостоверение за ползван патент и/или удостоверение за полезен модел или внедряване на инвестиции. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
56.
Документ за собственост или ползване на животновъден обект и удостоверение за регистрация на животновъден обект (за действащи животновъдни обекти) по чл. 137, ал. 6 от Закона за ветеринарномедицинската дейност (за проекти с инвестиции, изцяло насочени в сектор "Животновъдство" и заявен приоритет за инвестиции на територията на места по Натура 2000, в частта проекти, изпълнявани в места по Националната екологична мрежа Натура 2000). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
57.
Договор за контрол по смисъла на чл. 18, ал. 3 от Закона за прилагане на Общата организация на пазарите на земеделски продукти на Европейския съюз (ЗПООПЗПЕС) с контролиращо лице, получило разрешение от министъра на земеделието и храните за осъществяване на контрол за спазване правилата на биологичното производство по реда на чл. 19 и 20 ЗПООПЗПЕС, придружен от документ (сертификационно писмо от контролиращото лице, сертификат, че кандидатът е производител на продукт/и, сертифициран/и като биологичен/и, или друг документ), издаден от контролиращо лице, удостоверяващ че земята/площите и/или наличните животни, с които е обосновано ползването на инвестициите, свързани с производство на биологични продукти, са предмет на контрол към датата на кандидатстване (представя се в случай, че кандидатът заявява приоритет за биологично земеделие /включват се и стопанства в преход към биологично производство/). Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
58.
Справка за съществуващия и нает от кандидата персонал към края на предходната спрямо кандидатстването календарна година (представя се в случай, че кандидатът заявява приоритет, чието изпълнение води до осигуряване на заетост на територията) – Приложение 25; Представя се във формат "pdf" или "jpg".
No
59.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижим имот, обект на инвестицията, или документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР (когато е учредено срочно право на строеж). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
60.
Документ за собственост или документ за ползване върху имота (земя и/или земеделска земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията), валиден за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР, вписан в районната служба по вписванията, а в случай на договор за аренда на земя - и регистриран в съответната общинска служба по земеделие на Министерството на земеделието, храните и горите. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
61.
Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява, в случаите на проекти, включващи разходи за строително – монтажни работи и когато за предвидените строително – монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект, съгласно ЗУТ. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
62.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза "Технически проект" или "Работен проект (работни чертежи и детайли)", в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ, бр. 51 от 2001г.) – важи в случай, че проектът включва разходи за строително – монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект, съгласно ЗУТ. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
63.
Разрешение за строеж, когато издаването му се изисква съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
64.
Становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж, когато издаването му не се изисква съгласно Закона за устройство на територията. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
65.
Подробни количествени сметки за предвидените строително-монтажни работи, заверени от правоспособно лице – важи в случай, че проектът включва разходи за строително – монтажни работи. Представят се във формат “pdf” и “xls”;
No
66.
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със Закона за устройство на територията за разходи за преместваеми обекти. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
67.
Одобрен технически/технологичен проект, придружен от предпроектно проучване, изготвен и съгласуван от правоспособно лице - за инвестиции за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници. Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
68.
Технологичен проект ведно със схема и описание на технологичния процес, изготвен и заверен от правоспособно лице (когато инвестицията по проекта е част от технологичен процес). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
69.
Анализ, изготвен и съгласуван от правоспособно лице с компетентност в съответната област (важи в случаите на инвестиции за производство на електрическа и/или топлинна енергия или енергия за охлаждане и/или производство на биогорива и течни горива от биомаса). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
70.
Документ, удостоверяващ, че предприятието отговаря на изискванията за хигиена на храните/фуражите и тяхната безопасност, издаден от Българската агенция по безопасност на храните, в случай на производство и/или маркетинг на хранителни стоки/фуражи. Представя се във формат “pdf” или “jpg”.

No
71.
Декларация съгласно Приложение 12 към чл. 47, ал. 2, т.2 от Наредба №22/2015г. (Приложение 13 към условията за кандидатстване)
Yes
72.
Формуляр за мониторинг съгл. Приложение 8 към условията за кандидатстване
Yes
II. Group
Критерии за допустимост
Criteria Leads to rejection
1.
Допустимост на кандидата за предоставяне на БФП
Yes
2.
Дейностите са на територията на МИГ
Yes
3.
Постоянен адрес за физически лица и седалище и адрес на управление за юридически лица е на територията на МИГ
Yes
4.
Дейностите по проекта съответстват с обхвата и условията по съответната мярка
Yes
5.
Ясно описание на дейностите в съответствие с целите на проекта
Yes
6.
Наличие на връзка между предвидените дейности и очакваните резултати
Yes
7.
Проектното предложение съответства на изискванията относно продължителност на изпълнението, съгласно условията/насоките за кандидатстване. Времевият график на проекта попада в периода на действие на СВОМР
Yes
8.
Проектното предложение отговаря на изискванията за допустимост на разходите, посочени в условията/насоките за кандидатстване
Yes
9.
Съответствие с минимален/максимален размер на безвъзмездната финансова помощ по мярката
Yes
10.
Съответствие с минимален размер на собствено участие по мярката, по която се кандидатства
Yes
11.
Проектът предвижда мерки, свързани с публичността и разпространението на информация. (когато е приложимо)
No
12.
ОВОС или други сертификати за въздействие върху околната среда. (когато е приложимо)
No
III. Group
Проверка за липса на двойно финансиране
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е представил декларация, че не е получил подпомагане за същата инвестиция по друга програма
Yes
2.
В публичния модул в ИСУН липсват данни за двойно финансиране
Yes
IV. Group
Проверка за наличие на изкуствено създадени условия, съгласно Таблица за двойно финансиране и изкуствено създадени условия
Criteria Leads to rejection
1.
Проверката за наличие или липса на изкуствено създадени условия е извършена на база проверка на всички представени документи към пoдаденото проектно предложение (заявление). В представените документи не са констатирани изкуствено създадени условия съгласно § 1, т. 5 от  допълнителните разпоредби на Наредба № 22 от 14.12.2015 г. за прилагане на подмярка 19.2 "Прилагане на операции в рамките на стратегии за Водено от общностите местно развитие" на мярка 19 "Водено от общностите местно развитие" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., издадена от Министъра на земеделието и храните, обн., ДВ, бр. 100 от 18.12.2015 г., в сила от 18.12.2015 г., изм. и доп. ДВ. бр.38 от 20 Май 2016г. , изм. и доп. ДВ. бр. 69 от 25 Август 2017 г. (Наредба № 22)
Yes
V. Group
Проверка за минимални/държавни помощи (когато е приложимо), съгласно Таблица за двойно финансиране и изкуствено създадени условия
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е попълнил декларация за минимални помощи
No
2.
При проверка в информационна система: Регистър на минималните помощи, се установи, че кандидатът не надхвърля максималния размер на помощта по режим „de minimis”
No
3.
Кандидатът е попълнил декларация за държавни помощи
No
VI. Group
Посещение на място за заявления, включващи разходи за строително - монтажни работи и за създаване на трайни насаждения, (когато е приложимо), съгласно Таблица за двойно финансиране и изкуствено създадени условия и протокол
Criteria Leads to rejection
1.
Съгласно протокола от посещение на място, изготвен на основание на чл. 49 ал. 2 от Наредба № 22 съществува съответствие между заявените от кандидата и реалните данни.
No