|
ПРОВЕРКА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСВИЕ/ФОРМУЛЯРЪТ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ Е ПРИДРУЖЕН СЪС СЛЕДНИТЕ ОБЩИ ДОКУМЕНТИ
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Основна информация за проектното предложение по образец. (Приложение №1 към Документи за попълване).
|
No
|
|
2. |
Таблица за допустими инвестиции в ДВА формата: електронен формат „xls“ или “xlsx”, както и във формат „pdf”. (Приложение № 2 от Документи за попълване)
|
No
|
|
3. |
Декларация по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни по образец подписана от кандидата (Приложение № 3 от Документи за попълване)
|
No
|
|
4. |
Декларация към чл.24, ал.1, т.8 от Наредба №22/2015 г. (Приложение 4 към Документи за попълване) от представляващия/те кандидата, когато кандидат е ЮЛ, декларация се представя и от членовете на колективния му управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата, подписани - във формат "pdf".
|
No
|
|
5. |
Декларация за отсъствието на обстоятелства по чл. 25, ал. 2 от ЗУСЕСИФ и чл. 7 от Постановление № 162 на Министерския съвет от 2016 г. за определяне на детайлни правила за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по програмите, финансирани от ЕСИФ към датата на подаване на проектното предложение по образец (Приложения 21 към Документи за попълване). Декларацията се подава от представляващия/представляващите кандидата, вкл. от собственик, съдружник, управител, прокурист или друго лице с правомощие за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата с подпис/и, печат и сканирана.
|
No
|
|
6. |
Декларация за нередности, подписана и сканирана от кандидата. Представя се във формат „pdf”. (Приложение № 5 към Документи за попълване).
|
No
|
|
7. |
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата. В случай, че кандидатът се представлява заедно от няколко физически лица, пълномощното се подписва от всички от тях и се прикачва в ИСУН 2020. От текста на пълномощното следва да става ясно, че лицето/лицата с право да представлява/т кандидата упълномощават пълномощника да подаде от тяхно име проектното предложение.
|
No
|
|
8. |
Свидетелство за съдимост на представляващия/те кандидата издадено не по-рано от 6 месеца преди датата на подаване на проектното предложение;
Когато кандидат е ЮЛ, свидетелство за съдимост се предоставя и от членовете на колективния управителен орган на ЮЛ, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, свидетелство за съдимост се представя от неговия представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата - ЮЛ.
|
No
|
|
9. |
Удостоверение от НАП за липса на публични задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1от ДОПК, издадено от Националната агенция по приходите, издадено не по-рано от 1 месец преди датата на представянето им, сканирано във формат „pdf“.
(Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган ).
|
No
|
|
10. |
Удостоверение за липса на задължения към община Исперих, издадено не по-рано от 1 месец преди датата на представянето, сканирано във формат „pdf“.
(Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган ).
|
No
|
|
11. |
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране към датата на подаване на проектното предложение (Приложение № 9 към Документи за попълване).
|
No
|
|
12. |
Декларация за липса на изкуствено създадени условия – Приложение № 10 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване.
|
No
|
|
13. |
Формуляр за мониторинг по образец (Приложение № 22 към Документи за попълване).
|
No
|
|
14. |
Декларация за съгласие за предоставяне на данни от статистическите изследвания, провеждани от НСИ - Приложение № 11 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване.
|
No
|
|
15. |
Декларация за размера на получените държавни помощи независимо от тяхната форма и източник по образец (Приложение № 8 към Документи за попълване) - (важи за кандидати с проекти за преработка на продукти от приложение № І от Договора в продукти извън приложение № І от Договора или памук). Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
16. |
Декларация за съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) № 702/2014 (Приложение № 20 към Документи за попълване) - (важи за кандидати с проекти за преработка на продукти от приложение № І от Договора в продукти извън приложение № І от Договора). Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
17. |
Бизнес план (по образец) с подпис/и, печат на всяка страница – текстов файл, във формат „pdf“
(Приложение № 6а към Документи за попълване).
|
Yes
|
|
18. |
Бизнес план - таблици (по образец) в „xls”/ „xlsx” по образец
(Приложение № 6б към Документи за попълване).
|
Yes
|
|
19. |
Решение на компетентния орган на кандидата за кандидатстване по реда на настоящата процедура приложимо само за кандидати - юридически лица, подписано, подпечатано от кандидата.
|
No
|
|
20. |
Отчет за приходи и разходи за предходна финансова година или за последния приключен междинен период - важи за кандидати юридически лица, в случай че отчетите не са публикувани в търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ към Агенцията по вписванията.
|
No
|
|
21. |
Инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване - в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството (когато е приложимо).
|
No
|
|
22. |
Справка за дълготрайни материални активи - приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния приключен междинен период (за юридически лица и еднолични търговци)
|
No
|
|
23. |
Декларация по чл. 4а, ал. 1 от ЗМСП и справка за обобщените параметри на предприятието, което подава декларацията по образец, утвърден от министъра на икономиката) с подпис/и, печат на кандидата- Приложение № 7, и Приложение № 7б. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
No
|
|
24. |
Декларация за изчисление на минималния стандартен производствен обем на стопанството (по образец, Приложение № 14). Ако минималният СПО е достигнат през годината на кандидатстване се подава декларация за текущата стопанска година. Ако минималният СПО се доказва с намерения за засаждане/засяване на земеделски култури за доказване на съответствие, кандидатът попълва декларация за текущата и за предходната година спрямо годината на кандидатстване. (декларацията се представя от земеделски стопани и всеки един от членовете, участващи в юридическо лице кандидат за колективна инвестиция )
|
No
|
|
25. |
Документ за собственост или ползване на земята или заповеди по чл. 37в, ал. 4, 10 и 12 ЗСПЗЗ, която участва при изчисляването на минималния стандартен производствен обем. Кандидатът представя същите документи или заповеди и за предходната стопанска година, когато минималният стандартен производствен обем се доказва с намерение. (когато е приложимо).
За признати групи/организации на производители или кандидати за колективни инвестиции се изискват на всички членове).
|
No
|
|
26. |
Регистрационна карта, издадена по реда на наредбата по § 4 ЗПЗП, и анкетни формуляри към нея. Към анкетните формуляри се прилага опис на животните, заверен от официален ветеринарен лекар не по-рано от 4 месеца преди датата на подаване на заявлението за подпомагане, когато в изчисляването на стандартния производствен обем участват животни. Когато минималният стандартен производствен обем се доказва с намерение за засаждане/засяване, кандидатът представя регистрационна карта, издадена по реда на наредбата по § 4 ЗПЗП, и анкетни формуляри към нея за предходната стопанска година. (когато е приложимо).
(За признати групи/организации на производители се изискват на всички членове).
|
No
|
|
27. |
Справка-декларация за приходите от продажба от земеделска дейност или участие и подпомагане по схемата за единно плащане на площ, включително приход от получена публична финансова помощ, директно свързана с извършването на тези дейности, или приход от преработка на земеделска продукция или услуги, директно свързани със земеделски дейности, или получена публична финансова помощ, получени за предходната финансова година или текущата финансова година (по образец, Приложение № 17 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване). (Представя се от кандидати юридически лица, с изключение на тези, които са създадени до 1 година преди датата на кандидатстване и са подали проект, с инвестиции, изцяло насочени във: сектор „Животновъдство”, „Плодове и зеленчуци” или „Етеричномаслени и медицински култури”, включително с инвестиции, в обхвата на два или повече от тези сектори).
|
No
|
|
28. |
Удостоверение за признаване на групата/организацията на производители (когато е приложимо). – важи за кандидати признати групи/организации на производители.
|
No
|
|
29. |
Справка-декларация за обработваната земя/отглежданите животни от членовете на групата/организацията на производители, с които участват в групата/организацията (по образец, Приложение № 15 от документи за попълване) (когато е приложимо).
|
No
|
|
30. |
Удостоверение за регистрация на животновъден обект по смисъла на чл.137 от Закона за ветеринарномедицинската дейност (само в случай че кандидатът се занимава с отглеждане на животни). Представя се във формат "pdf“.
|
No
|
|
31. |
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите (когато е приложимо).
(Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган ).
|
No
|
|
32. |
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижим имот, обект на инвестицията (представя се в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот – собственост на кандидата), или документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение (когато е учредено срочно право на строеж) или документ за ползване на имота/сградата/помещението за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение, вписан в районната служба по вписванията.
|
No
|
|
33. |
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза "Технически проект" или "Работен проект (работни чертежи и детайли)", в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ, бр. 51 от 2001 г.) или заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява, в случаите на проекти, включващи разходи за строително-монтажни работи и когато за предвидените строително-монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията; Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
34. |
Подробни количествени сметки за предвидените строително-монтажни работи, заверени от правоспособно лице във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“
(По образец на Приложение № 19 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване)
|
No
|
|
35. |
Становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж - важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно ЗУТ .
|
No
|
|
36. |
Разрешение за строеж, когато издаването му се изисква съгласно Закона за устройство на територията, или становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж, когато издаването му не се изисква съгласно Закона за устройство на територията. Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган.
|
No
|
|
37. |
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ - важи в случай, че проектът включва разходи за преместваеми обекти. В решението е видно мястото на поставяне на територията на МИГ Исперих.
|
No
|
|
38. |
В случай, че разходът, за който се кандидатства с проектното предложение Е ВКЛЮЧЕН в списък с референтни разходи, публикуван на интернет страницата на ДФ „Земеделие” и към настоящите Условия за кандидатстване/Документи за информация – Приложение № 3.:
- Една независима оферта за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи/услуги , която съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена в левове или евро с посочен ДДС,
- придружена от направено от кандидата запитване за оферти, съгласно Приложение 13 от Документи за попълване. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки.
Критерият по НЕ СЕ ОТНАСЯ при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за разходи за извършени услуги от държавни или общински органи и институции.
|
No
|
|
39. |
В случай, че разходът, за който се кандидатства с проектното предложение НЕ Е ВКЛЮЧЕН в списък с референтни разходи, публикуван на интернет страницата на ДФ „Земеделие” и към настоящите Условия за кандидатстване/Документи за информация – Приложение № 3.:
- Най-малко три съпоставими независими оферти от проведено пазарно проучване, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС,
- придружени от направени от кандидата запитвания за оферти съгласно Приложение 13 от Документи за попълване.
В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат количествено- стойностни сметки, заверени от правоспособно лице във формат “pdf” и електронен формат „xls”/„xlsх”.
Критерият по НЕ СЕ ОТНАСЯ при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за разходи за извършени услуги от държавни или общински органи и институции.
|
No
|
|
40. |
Приложените оферти са актуални към датата на подаване на проектното предложение
|
No
|
|
41. |
За офертите е установено, че са независими съгласно определението, че „Независими оферти" са оферти, подадени от лица, които не се намират в следната свързаност помежду си или спрямо кандидата: а) едното участва в управлението на дружеството на другото; б) съдружници; в) съвместно контролират пряко трето лице; г) участват пряко в управлението или капитала на друго лице, поради което между тях могат да се уговарят условия, различни от обичайните; д) едното лице притежава повече от половината от броя на гласовете в общото събрание на другото лице; е) лицата, чиято дейност се контролира пряко или косвено от трето лице - физическо или юридическо; ж) лицата, едното от които е търговски представител на другото.
|
No
|
|
42. |
Оферентите, когато са местни лица, са вписани в Търговския регистър към Агенцията по вписвания, а от оферентите – чуждестранни лица, е представен документ за правосубектност съгласно националното им законодателство.
|
No
|
|
43. |
Оферентите на строително-монтажни работи, местни и чуждестранни лица, са вписани в Централен професионален регистър на строителя съгласно Закона за Камарата на строителите и да могат да извършват строежи и/или отделни видове строителни и монтажни работи от съответната категория съгласно изискванията на чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите и за това е приложен документ.
|
No
|
|
44. |
В случай, че са изпълнени условията на чл. 50, ал. 2 от Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове, и кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160/2016 г. след сключване на административен договор оферентите, подали оферти са декларирали, „че са информирани, че нямат предимство пред останалите участници при провеждането на процедура за избор на изпълнител съгласно Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г., в случай че са изпълнени условията на чл. 50, ал. 2 от Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове.”
|
No
|
|
45. |
Решение на кандидата за определяне на оферта с най- ниска цена (протокол). (В случай, че избраната оферта не е с най – ниска цена в решението трябва да има включена обосновка на мотивите за този избор на оферта, след проведено пазарно проучване, преди сключване на предварителни или окончателни договори за строителство / услуги /доставки.)
|
No
|
|
46. |
Предварителни или окончателни договори за строителство/ услуги и доставки - обект на инвестицията, включително с посочени марка, модел, цена в лева или евро с посочен ДДС и срок за изпълнение, представят се сканирани.
Договори се представят, за дейности по строителство/
доставки/ услуги, когато за конкретния проект НЕ СЕ ПРИЛАГА реда начл. 50, ал. 2 от ЗУСЕСИФ и след подписване на Административен договор не се изисква провеждане на процедура за избор на изпълнител с публична покана по реда на ПМС 160 от 01.07.2016г.).
В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки във формат “pdf” и електроненформат „exsl“(по образец Приложение 19 от Документи за попълване).
|
No
|
|
47. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски (важи в случай, че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг).
|
No
|
|
48. |
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба № 22, важи в случаите на разходи по т. 6 от Раздел „14.1. Допустими разходи“ от настоящите Условия за кандидатстване.
|
No
|
|
49. |
Удостоверение за данъчна оценка, издадено в рамките на месеца, предхождащ датата на подаване на заявлението за подпомагане - важи в случай, че се проектът включва разходи за закупуване на земя, сгради и/или друга недвижима собственост.
|
No
|
|
50. |
Лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията, в случаите на предвидени разходи за дейности и инвестиции, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство и неупоменати изрично в настоящия списък (когато е приложимо).
|
No
|
|
51. |
Предварителни или окончателни договори с описани вид, количества и цени на основните суровини (важи в случаите, когато не се предвижда преработка на собствена земеделска продукция). В случай на осигуряване на суровинна от кланични пунктове, суровината трябва да е придружена от доказателство за произход от регистрирани земеделски стопани.
|
No
|
|
52. |
Технологичен проект ведно със схема и описание на технологичния процес, изготвен и заверен от правоспособно лице, съгласно изискванията на т.17 от раздел 13.3. Условия за допустимост на дейностите от Условията за кандидатстване. (когато инвестицията по проекта е част от технологичен процес). Технологичните проекти в сектор мляко/млечно направление и/или месо следва да бъдат заверени от Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ). Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
53. |
Документ, удостоверяващ, че предприятието отговаря на изискванията за хигиена на храните/фуражите и тяхната безопасност, издаден от Българската агенция по безопасност на храните (в случай на производство и/или маркетинг на хранителни стоки/фураж и за съществуващи предприятия). Представя се във формат „pdf“ .
|
No
|
|
54. |
Одобрен технически/технологичен проект, придружен от предпроектно проучване - за инвестиции за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници. Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
55. |
Анализ, удостоверяващ изпълнението на условията по т. 25 – 33 от Раздел 13.3 „Условия за допустимост на дейностите“, изготвен и съгласуван от правоспособно лице с компетентност в съответната област (важи в случаите на инвестиции за производство на електрическа и/или топлинна енергия или енергия за охлаждане и/или производство на биогорива и течни горива от биомаса). Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
56. |
Документ за участие на кандидата в оперативна група, бенефициент, подпомаган по подмярка 16.1. „Подкрепа за сформиране и функциониране на оперативни групи в рамките на ЕПИ“.
|
No
|
|
57. |
Декларация за свързаност към Заповед № 09-647/03.07.2019г.
|
No
|
|
ПРОВЕРКА ЗА ДОПУСТИМОСТ/Проверка за допустимост на проектното предложение
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата за откриване на процедурата
|
Yes
|
|
2. |
Кандидатът е подал само едно проектно предложение по съответната покана/ обява за кандидатстване.
|
No
|
|
3. |
Продължителността на проекта не надхвърля 24 месеца или 36 месеца за проекти, включващи разходи за строително-монтажни работи и крайният срок за изпълнение на дейностите по проекта е до 30 юни 2023 г.
|
Yes
|
|
4. |
Целите на проектното предложение са в съответствие и допринасят за постигане на поне една от целите на процедура за предоставяне на БФП.
|
Yes
|
|
5. |
Проектът е в съответствие с принципите на хоризонталните политики, описани в раздел 17 „Хоризонтални политики” от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
6. |
Във Формуляра за кандидатстване са включени индикатори за изпълнение и резултат, съгласно Раздел 7 „Индикатори” от Условията за кандидатстване, които се очаква да бъдат постигнати с конкретното проектно предложение.
|
No
|
|
7. |
Проектът включва инвестиции в една или повече от изброените по-долу дейности:
1. Създаване на нови и/или разширяване и/или модернизиране на налични мощности и подобряване на използването им;
2. Внедряване на нови продукти, процеси и технологии;
3. Подобряване на качеството и безопасността на храните и тяхната проследяемост;
4. Производство на биологични храни чрез преработка на първични земеделски биологични продукти.
5. Подобряване на сътрудничеството с производителите на суровини.
|
Yes
|
|
8. |
Проектът включва, но не като самостоятелен проект инвестиции за:
a) намаляване на себестойността на произвежданата продукция;
b) постигане на съответствие с нововъведени стандарти на ЕС;
c) опазване на околната среда, включително намаляване на вредните емисии и отпадъци;
d) подобряване на енергийната ефективност в предприятията;
e) подобряване на безопасността и хигиенните условия на производство и труд.
|
Yes
|
|
9. |
Включените в проектното предложение дейности отговарят на условията за допустимост на дейностите посочени в т. 13.2. и 13.3. от Условията за кандидатстваване.
|
Yes
|
|
10. |
Проектното предложение не включва дейности посочени като недопустими съгласно т. 13.4. от Условията за кандидатсване.
|
Yes
|
|
11. |
Извършване на проверка за двойно финансиране:
Дейностите по проекта не са финансирани/ не се финансират по друг проект, програма или каквато и да е друга схема с източник националния бюджет, бюджета на ЕС или друга донорска програма.
|
Yes
|
|
12. |
Включените в проектното предложение разходи попадат в обхвата на допустимите категории разходи посочени в т. 14.1. от Условията за кандидатсване.
|
Yes
|
|
13. |
Включените в проектното предложение разходи отговарят на условията за допустимост посочени в т. 14.2. от Условията за кандидатстваване.
|
Yes
|
|
14. |
Проектното предложение не включва разходи посочени като недопустими съгласно т. 14.3. от Условията за кандидатсване.
|
Yes
|
|
15. |
Проектното предложение не включва за финансиране недопустими разходи, определени в Постановление № 189.
|
Yes
|
|
16. |
Включените в проектното предложение допустими разходи са необходими и основателни за изпълнението на проекта и са обосновани.
|
No
|
|
17. |
Максималният размер на Общите допустими разходи по проекта Е НЕ ПОВЕЧЕ от 200 000,00 лв. и миниммалният размер на Общите допустими разходи по проекта Е НЕ ПО- МАЛКО от 30 000,00 лв.
|
Yes
|
|
18. |
Максималният размер на безвъзмездната финансова помощ за един кандидат е 100 000 лв. до края на прилагане на стратегията.
|
No
|
|
19. |
Заявеният интензитет на помощта е в размер на 50% от допустимите разходи по проекта
|
No
|
|
20. |
Заявеният интензитет на базвъзмездната финансова помощ по проекта е над 50 % и ставката се увеличава с допълнителни:
1. 20 процентни пункта за операции, подпомагани в рамките на Европейско партньорство за иновации (ЕПИ);
Приложени са допълнители документи, в съответствие със заявения от кандидата по-висок интензитет / процент на БФП.
|
No
|
|
21. |
БИЗНЕС ПЛАНЪТ отговаря на критериите за допустимост. Показателите за оценка на ефективността на инвестицията и финансовите показатели доказват подобряване на цялостната дейност на кандидата и икономическата жизнеспособност на проекта. Стойностите по показатели са:
1. „Нетна настояща стойност“ (NPV) е по-голяма от "0"
2. Вътрешна норма на възвращаемост (IRR) е по-голяма от "6%"
3. Индексът на рентабилност PI е по-голям от "1"
4. Срокът на откупуване на инвестицията (РВР) е в рамките на периода, за който е разработен Бизнес плана.
|
Yes
|
|
22. |
Не се извършват корекции в бюджета на проектното предложение.Няма дублиране на разходи.
|
No
|
|
23. |
Необходимо е извършване на корекции в бюджета на проектното предложение. Има дублиране на разходи.
|
No
|