Оценителна таблица

Критерии за оценка

I. Група Праг за преминаване
КАЧЕСТВО НА СЪОТВЕТСТВИЕТО
0.00
Критерий Максимален праг (40.00)
1.
Съответствие на дейностите с целите и очакваните резултати

- Формулираните цели на проектното предложение са в съответствие със специфични характеристики на мястото, образователните институции, образователната среда, участниците в образователния процес, заинтересованите страни и адресират конкретни проблеми на целевите групи.
- Налице е съответствие между описанието на планираните дейности и очакваните резултати за всяка дейност.
- За всяка от планираните дейности е описан принос към конкретен индикатор/и по процедурата.
- Планът за изпълнение отразява логическата връзка и/или последователност на планираните дейности и очакваните резултати/индикатори.

Всички от посочените по-горе критерии са изпълнени - 10 точки
Три от посочените по-горе критерии са изпълнени - 7 точки
Два от посочените по-горе критерии са изпълнени - 4 точка
Един от посочените по-горе критерии е изпълнен - 1 точка
10.00
2.
Обхватност на проектното предложение

Проектното предложение обхваща всички допустими дейности - 30 точки
Проектното предложение обхваща само три дейности - 20 точки
Проектното предложение обхваща само две дейности - 10 точки
Проектното предложение обхваща само една дейност - 5 точка
30.00
II. Група Праг за преминаване
ПАРТНЬОРСТВО
0.00
Критерий Максимален праг (20.00)
1.
Партньорство в проектното предложение

Партньорството в проектното предложение обхваща:

- поне две училища от различни категории (училище с висока концентрация на уязвими групи (група 4, група 5 от Приложение 6а на Наредба за финансиране на институциите в системата на предучилищното и училищно образование),  училище с по-ниска концентрация на уязвими групи (група 1, група 2, група3 от приложение 6а на Наредбата), училище без концентрация на уязвими групи), община и ЮЛНЦ - 15 точки
- поне две училища от различни категории (училище с висока концентрация на уязвими групи (група 4,  група 5 от Приложение 6а на Наредбата), училище с по-ниска концентрация на уязвими групи (група 1, група 2, група 3 от Приложение 6а на Наредбата), училище без концентрация на уязвими групи), община или ЮЛНЦ - 10 точки 
- поне две училища от различни категории (училище с висока концентрация на уязвими групи (група 4, група 5 от Приложение 6а на Наредбата), училище с по-ниска концентрация на уязвими групи (група  1, група 2, група 3 от приложение 6а на Наредбата), училище без концентрация на уязвими групи) - 5 точки
15.00
2.
Модел на мониторинг на образователните резултати и процеса на десегрегация при изпълнението на проекта  

Представеният модел включва:
а) мерки за проследяване на образователните резултати на обхванатите учениците (успех от ученето, отсъствия от учебни занимания по необективни причини, участие в извънкласни дейности и др.) в резултат на участие в проекта;
б) анализ на факторите за промяна – положителна/отрицателна/без промяна в процеса на образователна десегрегация /преодоляване на вторична сегрегация на общинско, училищно ниво;
в) мерки за повишаване на мотивацията на участници и заинтересовани страни на общинско/училищно ниво;
г) анализ на партньорството по проекта -  роля/принос към процеса на образователна десегрегация, преодоляване на вторична сегрегация.

Представеният модел включва всички от посочените по-горе условия - 5 точки 
Представеният модел включва три от посочените по-горе условия - 3 точки 
Представеният модел включва едно или две от посочените по-горе условия - 1 точка
5.00
III. Група Праг за преминаване
ОЦЕНКА НА ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ
0.00
Критерий Максимален праг (35.00)
1.
Обхват на учениците, от уязвими групи и от неуязвими групи, включени в проектното предложение 

- Разликата между ученици от уязвими групи и ученици от неуязвими групи към общия брой ученици, обхванати в дейности по проекта, е не повече от 15% - 15 точки
- Разликата между ученици от уязвими групи и ученици от неуязвими групи към общия брой ученици, обхванати в дейности по проекта, е повече от 15% и по-малка или равна на 30% - 11 точки
- Разликата между ученици от уязвими групи и ученици от неуязвими групи към общия брой ученици, обхванати в дейности по проекта, е повече от 30% и по-малка или равна на 50% - 7 точки 
- Разликата между ученици от уязвими групи и ученици от неуязвими групи към общия брой ученици, обхванати в дейности по проекта, е повече от 50% до 70% - 3 точки 
- Разликата между ученици от уязвими групи и ученици от неуязвими групи към общия брой ученици, обхванати в дейности по проекта, е повече от 70% - 1 точка
15.00
2.
Обхват на учениците, чийто майчин език не е български, от училищата с висока концентрация на уязвими групи/ училищата с по-ниска концентрация, включени в проектното предложение

- Обхванатите в дейности ученици, чийто майчин език не е български, от съответното училище, е над 80%  от всички ученици, чийто майчин език не е български, които се обучават в училището - 15 точки
- Обхванатите в дейности ученици, чийто майчин език не е български, от съответното училище, е между 61%-80% вкл. от всички ученици, чийто майчин език не е български, които се обучават в училището - 11 точки
- Обхванатите в дейности ученици, чийто майчин език не е български, от съответното училище, е между 41%-60%  от всички ученици, чийто майчин език не е български, които се обучават в училището - 7 точки
- Обхванатите в дейности ученици, чийто майчин език не е български, от съответното училище, е между 21%-40%  от всички ученици, чийто майчин език не е български, които се обучават в училището - 3 точки
- Обхванатите в дейности ученици, чийто майчин език не е български, от съответното училище, е не повече от 20% от всички ученици, чийто майчин език не е български, които се обучават в училището -  1 точка
15.00
3.
Ангажираност на родителите на учениците, участници в проекта

- В проектното предложение са включени както родители на ученици, чийто майчин език не е български, така и родители на ученици чийто майчин език е български от училищата– кандидати/партньори по проекта- 5 точки
- В проектното предложение са включени родители само на ученици, чийто майчин език не е български от училищата– кандидати/партньори по проекта - 3 точки
- В проектното предложение са включени родители само на ученици, чийто майчин език е български от училищата– кандидати/партньори по проекта - 1 точка
5.00
IV. Група Праг за преминаване
БЮДЖЕТ
0.00
Критерий Максимален праг (5.00)
1.
Бюджетът не изисква корекции - 5 точки 
Бюджетът изисква корекция в размер до 5% от общите разходи - 3 точки 
Бюджетът изисква корекция в размер на повече от 5% от общите разходи - 1 точка
5.00
V. Група
Финална ТФО след проверка на бюджет
Критерий Води до отхвърляне
1.
Размерът на безвъзмездната финансова помощ след проверка на бюджета и корекция, когато е приложимо, е равен или по-висок от минималния размер на БФП съгласно т. 9 от Условията за кандидатстване.
Да
2.
Общият размер на помощта  „de minimis“, предоставяна по настоящата процедура на кандидат или партньор по проекта, заедно с други получени помощи за едно и също предприятие, не надхвърля сумата,  определена  в регламента относно прилагането на членове 107 и 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis  за период от три години (три предходни години).
Да
Праг за преминаване: 33.00 Максимален праг: 100.00