|
КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА НА АДМИНИСТРАТИВНОТО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТТА
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
Проектното предложение е подадено в срок
|
Да
|
|
2. |
Кандидатът е подал само едно проектно предложение по процедурата
|
Не
|
|
3. |
Кандидатът/партньорът/ите не са държавна/централна и/или териториална и/или общинска администрация.
|
Да
|
|
4. |
Формулярът за кандидатстване е подписан с КЕП от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или от упълномощено/оправомощено лице.
В случай, че кандидатът се представлява заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан с КЕП от всички представляващи кандидата лица или упълномощено/оправомощено лице.
|
Да
|
|
5. |
Текстът на проектното предложение е на български език, с изключение на текстовете, за които се изисква информация на английски език.
|
Да
|
|
6. |
Целите на проекта са в съответствие с целите на конкретната процедура
|
Да
|
|
7. |
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват - дейностите се изпълняват на територията на МИГ „Панагюрище, Стрелча, Лесичово“.
|
Да
|
|
8. |
Проектното предложение съдържа дейност 1 и/или дейност 2
|
Да
|
|
9. |
В случай, че в проектното предложение е предвидено да се извършва обучение/я по професионална квалификация (ПК)
• Професиите и специалностите са включени в СППОО
|
Не
|
|
10. |
В случай, че в проектното предложение е предвидено да се извършва обучение/я по ключови компетентности (КК), предвиденото обучение по ключови компетентности е от допустимите обучения по КК 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
• Спазена е минималната продължителност на обученията по КК, съгл. Насоките за кандидатстване
|
Не
|
|
11. |
Във Формуляра за кандидатстване са включени индикаторите за изпълнение и резултат, съгласно т. 7 от Насоките за кандидатстване които се очаква да бъдат постигнати с конкретното проектно предложение.
|
Не
|
|
12. |
Целевата група е допустима
|
Да
|
|
13. |
В проектното предложение, кандидатът е описал устойчивостта на резултатите, свързани с изпълнението на дейностите по проекта и очаквания ефект върху целевите групи
|
Да
|
|
14. |
Дейността/ите, която/ито ще се финансира/т с настоящия проект, попада/т в приложното поле на Регламент (ЕС) №1407/2013.
|
Да
|
|
15. |
Кандидат/партньор/и, които развиват основната си икономическа дейност или допълнителна дейност в целия Сектор A не са предвидили да предоставят обучения по настоящата процедура за тези дейности.
|
Да
|
|
16. |
По проектното предложение са включени не повече от двама партньори.
|
Да
|
|
17. |
Спазено е ограничението при формиране на бюджета относно планираните преки разходи да не са по-малко от
13 636,36 лв. /ако е приложимо/
Прилага се в случаите, в които УО ще начислява служебно непреките разходи
|
Да
|
|
18. |
пазено е ограничението при формиране на бюджета относно планирането на преките разходи да не са по – малко от
15 000 лв. /ако е приложимо/
Прилага се в случаите когато кандидатът декларира, че не желае да му се отразяват служебно непреки разходи в размер на 10 % от преките допустими разходи в бюджета
|
Да
|
|
19. |
Спазено е ограничението при формиране на бюджета относно планираните преки разходи да не превишават сумата от 45 454,55 лв. /ако е приложимо/
Прилага се в случаите, в които УО ще начислява служебно непреки разходи
|
Не
|
|
20. |
Спазено е ограничението при формиране на бюджета относно планираните преки разходи да не превишават сумата от 50 000 лв. /ако е приложимо/
Прилага се в случаите когато кандидатът декларира, че не желае да му се отразяват служебно непреки разходи в размер на 10 % от преките допустими разходи в бюджета
|
Не
|
|
21. |
Максималният размер на средствата, получени от кандидата/партньора/ите под формата на минимална помощ за период от три бюджет ни години на „едно и също предприятия“ НЕ надхвърля левовата равностойност на 200 000 евро и съответно левовата равностойност на 100 000 евро в случай на едно и също предприятие, което осъществява автомобилни товарни превози за чужда сметка.
|
Да
|
|
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА – ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТА
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
Приложение І - Автобиографията на ръководителя на проекта и/или на законния представител на организацията (управител, прокурист и др.)/собственика на капитала е попълнена и прикачена в ИСУН 2020
|
Да
|
|
2. |
Приложение ІІ Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват КАНДИДАТА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговския регистър или в регистъра на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване. Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
|
Да
|
|
3. |
Приложение ІII - Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи КАНДИДАТА в търговския регистър или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
|
Да
|
|
4. |
Приложение IV- Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите КАНДИДАТА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020
|
Не
|
|
5. |
Удостоверение за актуално състояние на КАНДИДАТА (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване - сканирано и прикачено в ИСУН 2020.
В случай, че кандидатът е регистриран по Закона за Търговския регистър, това обстоятелство ще се проверява по служебен път, съгласно чл. 23, ал.6 от Закона за Търговския регистър
|
Да
|
|
6. |
Удостоверение за код на икономическа дейност (основна икономическа дейност и допълнителна икономическа дейност) от Националния статистически институт по данни за предходната приключила финансова година на КАНДИДАТА - сканирано и прикачено в ИСУН 2020 (ако е приложимо)
|
Да
|
|
7. |
Отчет за приходите и разходите и Счетоводен баланс на КАНДИДАТА за 2017 г. – сканирани и прикачени в ИСУН 2020.
• За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс и ОПР за месеците, през които организацията е съществувала – сканирани и прикачени в ИСУН 2020.
Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. Финансовите отчети се подписват от ръководителя на предприятието и физическото лице, което е съставило финансовия отчет, или от представляващия и/или управляващия счетоводното предприятие, когато финансовият отчет е съставен от счетоводно предприятие. Във финансовите отчети се посочва името на лицето и се поставят печатът на предприятието и печатът на счетоводното предприятие.
В случай, че посочените документи са оповестени в ТР ще бъде извършена проверка по служебен път
|
Да
|
|
8. |
Лицензия, издадена от НАПОО – сканирана и прикачена в ИСУН 2020 (приложимо за обучаващи институции, регистрирани по ЗПОО и когато кандидатът ще извършва обучение по професионална квалификация и професионално ориентиране по проекта)
и/или
Кандидатът е посочил № на лицензията от НАПОО в полето към съответната дейност във Формуляра за кандидатстване.
|
Да
|
|
9. |
Нотариално заверено пълномощно на лице, представляващо КАНДИДАТА (заповед от кмета на община) за подписване с КЕП на Формуляра за кандидатстване при подаване на проектното предложение в ИСУН 2020 - (ако е приложимо) - или декларация в свободен текст, с която да се потвърди подаденото проектното предложение и съдържанието в него.
|
Да
|
|
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ -ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ ПАРТНЬОРИТЕ/АСОЦИИРАНИТЕ ПАРТНЬОРИ
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
Приложение-ІІ: Декларацията на кандидата/партньора/ е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват ПАРТНЬОРА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговския регистър или в регистъра на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване.
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
|
Да
|
|
2. |
Приложение III - Декларация за минималните помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи ПАРТНЬОРА в търговския регистър или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Декларацията се попълва и подава от партньор/и, които разходват средства по проекта.
|
Да
|
|
3. |
Приложение IV - Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите ПАРТНЬОРА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
|
Не
|
|
4. |
Удостоверение за актуално състояние на партньора (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване, сканирано и прикачено в ИСУН 2020.
В случай, че партньорът е регистриран по Закона за търговския регистър, това обстоятелство ще се проверява по служебен път, съгласно чл. 23, ал.6 от Закона за търговския регистър.
|
Да
|
|
5. |
Удостоверение за код на икономическа дейност (основна икономическа дейност и допълнителна икономическа дейност) от Националния статистически институт по данни за предходната приключила финансова година на ПАРТНЬОРА - сканирано и прикачено в ИСУН 2020
|
Да
|
|
6. |
Отчет за приходите и разходите и Счетоводен баланс на ПАРТНЬОРА за 2017 г. – сканирани и прикачени в ИСУН 2020.
• За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс и ОПР за месеците, през които организацията е съществувала – сканирани и прикачени в ИСУН 2020.
Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. Финансовите отчети се подписват от ръководителя на предприятието и физическото лице, което е съставило финансовия отчет, или от представляващия и/или управляващия счетоводното предприятие, когато финансовият отчет е съставен от счетоводно предприятие. Във финансовите отчети се посочва името на лицето и се поставят печатът на предприятието и печатът на счетоводното предприятие.
В случай, че посочените документи са оповестени в ТР ще бъде извършена проверка по служебен път.
|
Да
|
|
7. |
Лицензия, издадена от НАПОО – сканирана и прикачена в ИСУН 2020 (приложимо за партньор ЦПО, когато той предвижда да извърши обучение по професионална квалификация на заетите лица в предприятието-кандидат и/или на заетите лица в предприятието-партньор по проекта)
и/или
За партньора е посочен № на лицензията от НАПОО в полето към съответната дейност във Формуляра за кандидатстване.
|
Да
|
|
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА – ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА (съгласно т. 11.2. от Насоките за кандидатстване)
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
Кандидатът е някое от изброените лица:
- Работодател;
- Обучителна организация;
- Неправителствена организация;
|
Да
|
|
2. |
Кандидатът е лице със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство
|
Да
|
|
3. |
Кандидатът разполага с финансов капацитет (съгласно приложени Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите за 2017 г.), съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
• Когато кандидатът е новорегистрирана/новосъздадена организация, същите изисквания се отнасят и за него за периода от регистрацията до кандидатстване и се доказват със същите документи за съответния период
|
Да
|
|
4. |
Кандидатът не е организация от системата на предучилищното и училищното образование и/или от системата на висшето образование, както следва:
институциите в системата на предучилищното и училищното образование са: детските градини, училищата, центровете за подкрепа за личностно развитие и специализираните обслужващи звена;
висшите училища са: университети, изследователски университети, специализирани висши училища и самостоятелни колежи, в това число Българската академия на науките, Селскостопанската академия, националните центрове по проблемите на общественото здраве и други научни организации.
|
Да
|
|
5. |
В случай, че кандидатът самостоятелно ще предоставя обучение по ключови компетентности, то той има опит в предоставянето на най-малко по едно подобно обучение през последните две години, предхождащи годината на кандидатстване. Информацията е описана в т. 11.3 във Формуляра за кандидатстване.
|
Да
|
|
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРИТЕ –
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
Партньор/и на кандидата е/са някое/и от изброените лица:
Работодател;
Обучителна организация;
Неправителствена организация;
|
Да
|
|
2. |
Партньорът е лице, със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство
|
Да
|
|
3. |
Партньорът разполага с финансов капацитет (съгласно приложени Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите за 2017 г.), съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
• Когато партньорът е новорегистрирана/новосъздадена организация, същите изисквания се отнасят и за него за периода от регистрацията до кандидатстване и се доказват със същите документи за съответния период;
|
Да
|
|
4. |
Партньорът не е организация от системата на предучилищното и училищното образование и/или от системата на висшето образование, както следва:
институциите в системата на предучилищното и училищното образование са: детските градини, училищата, центровете за подкрепа за личностно развитие и специализираните обслужващи звена
висшите училища са: университети, изследователски университети, специализирани висши училища и самостоятелни колежи, в това число Българската академия на науките, Селскостопанската академия, националните центрове по проблемите на общественото здраве и други научни организации
|
Да
|
|
5. |
В случай, че партньор ще предоставя обучение по ключови компетентности, то той има опит в предоставянето на най-малко по едно подобно обучение през последните две години, предхождащи годината на кандидатстване. Информацията е описана в т. 11.3 във Формуляра за кандидатстване.
|
Да
|