|
1. |
Проектът предвижда разкриване на работни места в структуроопределящи отрасли на местната икономика и сектори с потенциал да осигурят устойчив, приобщаващ и интелигентен растеж – туризъм, хотелиерство и ресторантьорство, строителство, здравни услуги, услуги на занаятчийството, производствени дейности извън земеделието и преработката и маркетинга на земеделски продукти, услуги, базирани на ИКТ, както и други дейности в следните тематични области на ИСИС.
|
10.00
|
|
2. |
Проектът предвижда повишаване на квалификацията на новонаетите в рамките на проекта лица чрез предоставяне на професионални обучения по професия или част от професия, попадащи в едно или повече от следните професионални направления съгласно утвърден от Министъра на образованието и науката Списък на професиите за професионално образование и обучение, определени като високотърсени на територията съобразно местния трудов пазар и потребности на работодателите от работна сила: - Професионално направление 215 „Приложни изкуства и занаяти“; - Професионални направления 481 „Компютърни науки“ и/или 482 „Приложна информатика“; - Професионално направление 543 „Производствени технологии – дървесина, хартия, пластмаси и стъкло“; - Професионално направление 582 „Строителство“; - Професионално направление 723 „Здравни грижи“; - Професионално направление 726 „Терапия и рехабилитация“; - Професионално направление 811 „Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг“ и/или 812 „Пътувания, туризъм и свободно време“ и/или проектът предвижда провеждане на обучение по ключови компетентности на новонаетите лица за общуване по чужди езици.
|
10.00
|
|
3. |
При изпълнението на проектните дейности са предвидени иновативни подходи/методи за набиране и подбор на безработни и/или неактивни лица и/или иновативни подходи/методи за провеждане на обученията по професионална квалификация и/или ключови компететности, например: методи и подходи за достигане до голям брой представители на целевите групи-потенциални кандидати, иновативни методи за подбор, иновативни програми за обучение, в съответствие с нуждите и очакванията на отделните 10 61 участници в процеса, вкл. работодателите; използване на подходи и методики, основани на ИКТ, които насърчават участието в учебния процес и др.
|
10.00
|