|
1. |
1. Иновативност на проектното предложение:
1.1. Представената в проектното предложение предприемаческа идея е иновативна за територията на МИГ „Девня - Аксаково“ - 11,5 т.
1.2. Кандидатът не предвижда дейности, които ще доведат до реализацията на иновативно за територията на МИГ „Девня – Аксаково“ проектното предложение - 0 т.
|
11.50
|
|
3. |
3. Пазарна приложимост и жизнеспособност на проекта:
3.1. Анализ на пазарната ниша, в рамките на която ще се реализира предприемаческата идея:
- Пазарната ниша, в рамките на която ще се реализира предприемаческата идея е конкретно идентифицирана и описана;
- Представена е конкретна информация за потенциала за развитие на съответната пазарна ниша;
- Описана е динамиката на навлизане на нови продукти в съответната пазарна ниша и други ключови пазарни характеристики, които биха оказали влияние върху реализацията на предприемаческата идея.
3.1.1. Изпълнени са 3 от изискванията по т. 3.1 - 3т.;
3.1.2. Изпълнени да 2 от изискванията по т. 3.1- 2т.
3.1.3. Изпълнено е 1 от изискванията по т. 3.1 - 1т.;
3.1.4. Критерият не е изпълнен - 0т.
3.2. Анализ на възможните рискове и пречки пред пазарната реализация на предприемаческата идея:
- Идентифицирани са възможните рискове, които могат да възникнат при пазарната реализация на предприемаческата идея и до каква степен биха могли да бъдат преодолени.
- Идентифицирани са основни конкуренти на съответния пазар.
- Описани са специфичната нормативна уредба или политика в областта на предприемаческата идея, която може да повлияе пазарната реализация.
3.2.1. Изпълнени са 3 от изискванията по т. 3.2 - 3т.;
3.2.2. Изпълнени са 2 от изискванията по т. 3.2 - 2т.;
3.2.3. Изпълнено е 1 от изискванията по т. 3.2 - 1т.;
3.2.4. Критерият не е изпълнен - 0т.
3.3. Анализ на потенциалните клиенти и стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея:
- Представен е анализ на потенциалните клиенти, в т.ч. с какво би ги привлякла предприемаческата идея и
- Представена е стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея, която доказва икономическата й приложимост.
3.3.1. Изпълнени са 2 от изискванията по т. 3.3 - 2т.;
3.3.2. Изпълнено е 1 от изискванията по т. 3.3 - 1т.;
3.3.3. Критерият не е изпълнен - 0т.
3.4. Пазарни предимства и слабости на предприемаческата идея:
- Представен е реалистичен анализ на конкурентните предимства (уникални характеристики, спестяване на разходи, полза от продукта за потребителите и др.) и
- Представен е реалистичен анализ на слабостите на предприемаческата идея и доколко същите могат да бъдат преодолени.
3.4.1. Изпълнени са 2 от изискванията по т. 3.4 - 2т.;
3.4.2 Изпълнено е 1 от изискванията по т.3.4 - 1т.
3.4.3. Критерият не е изпълнен - 0т.
|
10.00
|
|
4. |
4. Проектното предложение осигурява устойчивост на резултатите и ефект от изпълнението на проекта, вкл. към стратегията за местно развитие:
4.1. Представена е конкретна и изчерпателна информация за това как изпълнението на проекта ще допринесе за постигане на социален ефект и устойчивост чрез:
- създаване на възможности за социална интеграция;
- създаване на добавена стойност за обществото;
- спестяване на разходи за потребителите на предприемаческата идея
4.1.1. Изпълнени са 2 от изискванията по т.4.1 - 3т.;
4.1.2. Изпълнено е 1 от изискванията по т.4.1 - 1т.;
4.1.3. Критерият не е изпълнен - 0т.
4.2 Изпълнението на проекта гарантира устойчиви прогнозни стойности на нетните приходи от продажби , както следва:
4.2.1 Кандидатът ще реализира общо нетни приходи от продажби > 50% от размера на заявената БФП по проекта за периода N - N+2 - 7т.;
4.2.2. Кандидатът ще реализира общо нетни приходи от продажби > 40% ≤ 50% от размера на заявената БФП по проекта за периода N - N+2 - 5т.
4.2.3.Кандидатът ще реализира общо нетни приходи от продажби > 30% ≤ 40% от размера на заявената БФП по проекта за периода N - N+2 - 3т.;
4.2.4.Кандидатът ще реализира общо нетни приходи от продажби > 20% ≤ 30% от размера на заявената БФП по проекта за периода N - N+2 - 2т.
4.2.5.Кандидатът ще реализира общо нетни приходи от продажби > 10% ≤ 20% от размера на заявената БФП по проекта за периода N - N+2 - 1т.
Кандидатът ще реализира общо нетни приходи от продажби ≤ 10% от размера на заявената БФП по проекта за периода N - N+2 - 0т.
|
10.00
|