Оценителна таблица

Критерии за оценка

I. Група Праг за преминаване
Проверка за окомплектованост на всички изискуеми документи по съответната процедура и съответствието им с изискванията
0.00
Критерий Максимален праг (0.00)
1.
Пълномощно за подаване на проектното предложение с КЕП - подписано с КЕП от лице с право да представлява кандидата, а в случай че кандидатът се представлява заедно от няколко физически лица, пълномощното се подписва с КЕП от всички от тях и прикачено в ИСУН 2020.
(документът не е задължителен за всички кандидати, а се изисква, в случай че кандидатите желаят да упълномощят лице, което не е законен представител на предприятието, да подаде проектното предложение с КЕП)
0.00
2.
Решение на общински съвет – за кандидат община, за кандидатстване по мярката;
(документът е задължителен за всички проектни предложения, подадени от общена Самоков)
0.00
3.
Копие от учредителен акт или устав, когато кандидат е лице, регистрирано по Закона за юридическите лица с нестопанска цел или по Закона за народните читалища.
(ако е приложимо, в случай че информацията не е достъпна в търговския регистър, АПИС или др. източник)
0.00
4.
Анализ приходи-разходи (финансов анализ) по образец (Приложение 7). Финансовият анализ следва да се предостави в електронен формат (Excel) с отключени формули и в .pdf.
(документът е задължителен за проектни предложения, подадени от община Самоков, читалища и нестопански сектор)
0.00
5.
С оглед определяне на произхода на цените на предвидените разходи, кандидатът следва да приложи към Формуляра за кандидатстване:
А/ Извлечение от официален каталог на производител/доставчик/строител или оторизиран представител, или
Б/ 1 Оферта
В случай че за доказване произхода на цените на предвидените разходи за закупуване на активи кандидатът е приложил към Формуляра за кандидатстване оферта, то УО на ПМДР извършва проверка дали са изпълнени едновременно следните две условия:
- предметът на дейност на оферента да е идентичен или сходен с посочената в офертата доставка, услуга или строителство. Проверката за предмета на дейност на оферента се извършва чрез справка в Търговския регистър към Агенцията по вписванията/Регистър БУЛСТАТ/Правноинформационна система (АПИС, СИЕЛА или др.). В случай че оферентът е чуждестранно лице – проверката ще се извърши въз основа на представения документ за регистрация съгласно националното му законодателство; 
- годишния оборот, който се отнася до предмета на поръчката (специфичен оборот) през някоя от предходните три приключили финансови години, преди датата на кандидатстване, следва да е равен или по-голям от стойността на поръчката или на съответната обособена позиция, в случай че процедурата е с обособени позиции. Изискването за специфичен оборот се доказва от оферента със справка – декларация, подписана от счетоводителя и управителя на фирмата оферент. Справката трябва да е придружена от Годишен финансово отчет или Отчет за приходите и разходите за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата на която кандидатът е учреден или започнал дейността си и годишни финансови отчети. Ако годишните финансови отчети или отчетите за приходите и разходите са публично обявени, се извършва справка в съответния регистър. Оферентите – строители, трябва да бъдат вписани в регистъра на Камарата на строителите или еквивалент. 
 Документите следва да са прикачени в ИСУН 2020.
(документите са задължителни за всеки разход от инвестицията в проектното предложение).
0.00
6.
Финансов план за изпълнение на проекта, включващ етапи на изпълнение и източници за финансиране на всеки един етап от проектното предложение.     
(документът е задължителен за всички проектни предложения)
0.00
7.
За всички предварителни разходи, кандидатът следва да приложи към Формуляра за кандидатстване най-малко две независими, съпоставими и конкурентни оферти с цел определяне основателността на предложените разходи или договор с изпълнител и документацията по проведения избор по ЗОП, прикачени в ИСУН 2020.
(документът е задължителен за всички проектни предложения, предвиждащи предварителни разходи)
0.00
8.
Бизнес план (по образец) от лице с право да представлява кандидата или упълномощено лице, прикачен в ИСУН 2020. Бизнес планът обхваща период до 5 години за оборудване. Бизнес планът, трябва да бъде представен, сканиран и като електронен файл, в Excel. Представеният електронен файл трябва да е идентичен със сканирания документ.
(документът е задължителен за проектни предложения подадени от представители на стопанския сектор )
0.00
9.
Декларация № 1 за обстоятелствата по чл. 3 и чл. 4 от Закона за малките и средните предприятия – попълнена по образец подписана с КЕП  и  прикачена в ИСУН 2020. /ако е приложимо/
0.00
10.
Декларация № 2, че кандидатът е запознат с условията за кандидатстване – попълнена по образец, подписана с КЕП  и  прикачена в ИСУН 2020
0.00
11.
Декларация № 3 по чл. 25, ал. 2 от Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове и чл. 7 от ПМС № 162/2016 г. – попълнена по образец подписана с КЕП и  прикачена в ИСУН 2020
0.00
12.
Декларация № 4 за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени на НСИ по служебен път – попълнена по образец подписана с КЕП и  прикачена в ИСУН 2020
0.00
13.
Декларация № 5 и Декларация № 5-1 за държавни помощи – попълнена по образец подписана с КЕП  и  прикачена в ИСУН 2020
0.00
14.
Декларация № 6 за административен и оперативен капацитет - попълнена по образец подписана с КЕП и прикачена в ИСУН 2020
0.00
15.
Декларация № 7 Липса на промяна на обстоятелствата, декларирани при подаване на формуляр за кандидатстване - попълнена по образец, подписана с КЕП и прикачена в ИСУН 2020.прикачена в ИСУН 2020. Декларацията е задължителен документ на етап кандидатстване, преди подписване на АДБФП при подаване на документи за осъществяване на последващ контрол и на етап подаване на искане за плащане, съответно към датата на подаване на Формуляра за кандидатстване, към датата на подписване на АДБФП и към датата на подаване на искане за плащане
0.00
16.
Декларация № 8 за липса на нередности, подписана с КЕП и прикачена в ИСУН 2020. Декларацията е задължителен документ на етап кандидатстване, преди подписване на АДБФП при подаване на документи за осъществяване на последващ контрол и на етап подаване на искане за плащане, съответно към датата на подаване на Формуляра за кандидатстване, към датата на подписване на АДБФП и към датата на подаване на искане за плащане
0.00
17.
Декларация № 9 за липса на конфликт на интереси, подписана с КЕП и прикачена в ИСУН 2020. Декларацията е задължителен документ на етап кандидатстване, преди подписване на АДБФП при подаване на документи за осъществяване на последващ контрол и на етап подаване на искане за плащане, съответно към датата на подаване на Формуляра за кандидатстване, към датата на подписване на АДБФП и към датата на подаване на искане за плащане
0.00
18.
Декларация № 10 за свързаност по смисъла на § 1, т. 13 и т. 14 от допълнителните разпоредби на ЗППЦК, подписана с КЕП и прикачена в ИСУН 2020. Декларацията е задължителен документ на етап кандидатстване, преди подписване на АДБФП, при подаване на документи за осъществяване на последващ контрол и на етап подаване на искане за плащане, съответно към датата на подаване на Формуляра за кандидатстване, към датата на подписване на АДБФП, към датата на подаване на документи за осъществяване на последващ контрол и към датата на подаване на искане за плащане.
0.00
19.
Декларация № 11 по чл.137 от Регламент (ЕС, Евратом) 2018/1046 на Европейския парламент и на Съвета от 18 юли 2018 година за финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза, подписана с КЕП и прикачена в ИСУН 2020.
0.00
20.
Декларация, подписана от счетоводителя и лицето представляващо по закон оферента във връзка с изискване за доказване на специфичен оборот от оферента (свободен текст).
0.00
21.
Декларация за наличие на финансов капацитет на кандидата, и партньорите (ако е приложимо) с посочени източници на финансиране, за доказване, че кандидатът ще поддържа своята дейност през целия период, през който се осъществява проекта
0.00
II. Група Праг за преминаване
Подбор на проектни предложения за съответствие на същите със стратегията на МИРГ
10.00
Критерий Максимален праг (70.00)
1.
Брой население, което ще се възползва от събитието:
•	до 100 души – 5 точки
•	от 101 до 200 души -  10 точки 
•	от 201 до 500 души – 20 точки     
•	от 501 до 1000 души – 30 точки  
•	от 1001 до 2000 души – 40 точки
•	над 2000 души – 50 точки
50.00
2.
Проектът предлага нови форми за популяризиране на територията
10.00
3.
Дейностите по проекта допринасят за участие / предоставяне на услуги за уязвими групи от населението
10.00
Праг за преминаване: 10.00 Максимален праг: 70.00