Оценителна таблица

Критерии за оценка

I. Група Праг за преминаване
КАПАЦИТЕТ НА КАНДИДАТА
2.00
Критерий Максимален праг (16.00)
1.
Кандидатът има опит в изпълнението на проекти, финансирани от ЕС и/или други донори, в качеството си на бенефициент или партньор
1.1 Кандидатът има опит в изпълнението на три или повече проекта, финансирани от ЕС и/или други донори в качеството си на Бенефициент/ Партньор - 10 т. 
1.2. Кандидатът има опит в изпълнението на два проекта, финансирани от ЕС и/или други донори в качеството си на Бенефициент/ Партньор - 6 т..
1.3. Кандидатът има опит в изпълнението на един проект, финансиран от ЕС и/или други донори в качеството си на Бенефициент/ Партньор - 3 т. 
1.4. Кандидатът няма опит в изпълнението на проекти, финансирани от ЕС и/или други донори; ИЛIИ
Липсва информация, относима към посочения критерий - 0.
10.00
2.
Ръководителят на проекта има опит в организацията и управлението на проекти и/или в организацията на обучения и/или ръководен опит
2.1. Ръководителят има опит в организацията и управлението на проекти и/или в организацията на обучения и/или ръководен опит 5 или повече години - 6 т.
2.2. Ръководителят има опит в организацията и управлението на проекти и/или в организацията на обучения и/или ръководен опит между 3 и 5 години - 4 т. 
2.3. Ръководителят има опит в организацията и управлението на проекти и/ или в организацията на обучения и/или ръководен опит между 1 и 3 години - 2 т.
Ръководителят има опит по-малко от една година в организацията и управлението на проекти и/ или в организацията на обучения и/или ръководен опит или към ФК не е приложена автобиография на Ръководителя на проекта или липсва информация, относима към посочения критерий - 0 т.
6.00
II. Група Праг за преминаване
СЪОТВЕТСТВИЕ И ОБОСНОВКА
10.00
Критерий Максимален праг (24.00)
1.
Съответствие на целите и планираните по проекта дейности с целите на процедурата
1.1:
1. Целта/ите на проектното предложение е/са формулирана/и в съответствие с целта на процедурата.
2. Налице е съответствие между целта/ ите и дейностите в проектното предложение - 4 т.
1.2. Изпълнено е едно от двете условия - 2 т..
1.3. Не е изпълнено нито едно от условията - 0 т..
4.00
2.
Съответствие между информацията в описанието и начина на изпълнение в Раздел 7 от ФК и изискванията на Насоките за кандидатстване
2.1.
1.	В поле „Описание“ за всяка дейност кандидатът е посочил тема/ теми на планираните в дейността обучения и е включил информация за необходимостта от предвидените обучения във връзка със специфичната дейност на териториалното звено/структура, чиито служители ще бъдат обучени, като е посочил препратки към съответните функции, предвидени в устройствен правилник или друг нормативен акт или друг документ, с който са определени функциите на съответната структура/звено. 
2.	В поле „Начин на изпълнение“ за всяка дейност кандидатът е посочил форма на провеждане на обученията,  място на провеждане и продължителност на всяко обучение и начин на изпълнение на дейността - 12 т.
2.2. Изпълнено е само едното условие - 6 т.
2.3. Не е изпълнено нито едно условие - 0 т.
12.00
3.
Съответствие между описанието на дейностите, количествено определените резултати по дейностите и целевите стойности на индикаторите
3.1.
1.	За всяка дейност кандидатът е посочил в поле „Резултат“  конкретен брой служители, които планира да бъдат обучени (с или без получаване на сертификат).
2.	Посочените резултати съответстват на предвиденото в описанието на дейността.
3.	Целевите стойности на индикаторите съответстват на планираните по дейностите резултати - 6 т.
3.2. Някое от трите условия не е изпълнено - 0 т.
6.00
4.
Съответствие между срока на проекта и плана за изпълнение на дейностите
4.1. Общата продължителност на дейностите, посочена в Раздел 7 „План за изпълнение/ дейности по проекта“ съответства на срока за изпълнение на проекта, посочен в Раздел 1 „Основни данни“ - 2 т.
4.2. Условието не е изпълнено - 0 т.
2.00
III. Група Праг за преминаване
ДЕЙНОСТИ И НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ
10.00
Критерий Максимален праг (30.00)
1.
Темите на планираните обучения са пряко свързани със специфичната дейност на териториалното звено/структура, чиито служители ще бъдат обучени
1.1.
1.	Целевите групи на всички обучения в проектното предложение са допустими.
2.	Всички обучения в проектното предложение са на теми, пряко свързани със специфичната дейност на съответните териториални звена/структури.
3.	В проектното предложение не са включени недопустими обучения, съгласно т. 13.2 от Насоките за кандидатстване - 15 т.
1.2. Изпълнени са само две условия - 8 т..
1.3.Изпълнено е само едно условие - 5 т.
1.4. Не е изпълнено нито едно условие - 0 т.
15.00
2.
Начин на изпълнение на дейностите по проекта
2.1. Начинът на изпълнение на дейностите по проекта е подходящ и съответства на посоченото в описанието - 6 т.
2.2. Условието не е изпълнено - 0 т.
6.00
3.
Съотношение между целевите стойности на индикатори R2-2 и О2-6
3.1 Целевата стойност на индикатор „Служители от администрацията, успешно преминали обучения с получаване на сертификат (R2-2)“  е равна на или по-висока от ≥ 85% от целевата стойност на индикатор „Обучени служители от администрацията (O2-6)“ - 9 т.
3.2. Целевата стойност на индикатор „Служители от администрацията, успешно преминали обучения с получаване на сертификат (R2-2)“ е по-ниска от < 85% от целевата стойност на индикатор „Обучени служители от администрацията (O2-6)“ - 5 т.
3.3. Целевата стойност за индикатор „Служители от администрацията, успешно преминали обучения с получаване на сертификат (R2-2)“ е„0“ или индикаторът не е включен в проектното предложение - 0 т.
9.00
IV. Група Праг за преминаване
ФИНАНСОВА ОЦЕНКА
1.00
Критерий Максимален праг (30.00)
1.
Допустими категории разходи
1.1. В проектното предложение са включени само допустими категории разходи - 3 т.
1.2. Условието не е изпълнено - 0 т.

3.00
2.
Начин на формиране стойността на разхода и съответствие на планираните разходи
2.1.В колона „Начин на формиране на стойността на разхода“ от Финансовата обосновка - за разходите за всяко обучение (всеки бюджетен ред):
1.1.	 е посочен начинът, по който е определена стойността на планираните разходи за съответното обучение, като не са допуснати изчислителни/технически грешки;
1.2.	 са посочени източниците на информация, въз основа на които е определена стойността на разходите или на отделните им елементи;
1.3.	 са представени подходящи източници на информация, въз основа на които е определена стойността на разходите или на отделните им елементи - 12 т..
2.2. Изпълнени са условия 1.1. и 1.3 - 10 т..
2.3. Изпълнени са само условия 1.1. и 1.2. или 1.2 и 1.3 - 6 т.
2.4. Изпълнено е само условие 1.2. - 2 т.
2.5. Не е изпълнено нито едно от условията -0 т.
12.00
3.
Съответствие и обвързаност между планираните обучения и предвидените за тях разходи
3.1 Разходите за всяко обучение са необходими за неговото осъществяване и съответстват на посоченото в Раздел 7 „План за изпълнение / Дейности по проекта“ - 5 т.
3.2 Условието не е изпълнено - 0 т.
5.00
4.
Техническа проверка
4.1.
1.	Стойността на разходите за всяко обучение във ФО съвпада със стойността на съответния бюджетен ред от ФК
2.	Общата стойност на разходите за всяка дейност, посочена във Финансовата обосновка съответства на сумата, посочена в поле „Стойност“ за дейността в Раздел 7 от електронния формуляр за кандидатстване;
3.	Непреките разходи са заложени на един ред и са в размер на 8 % от преките разходи - 5 т.
4.2. Изпълнени са две от условията - 3 т.
4.3. Изпълнено е едно от условията - 1 т.
4.4. Не е изпълнено нито едно от условията - 0 т.
5.00
5.
Ефикасност на обученията = (обща стойност на преките разходи )/(целева стойност на индикатор „Обучени служители от администрацията“)
Стойността на разходите за един обучен се изчислява като обща стойност на преките разходи, посочена в Раздел 5 Бюджет се раздели на целевата стойност на индикатор „Обучени служители от администрацията“, посочена в Раздел 8 Индикатори от електронния формуляр за кандидатстване.
5.1. Предвидената стойност на разходите за един обучен е по-малка или равна на 400 лв. - 5 т.
5.2. Предвидената стойност на разходите за един обучен е между 400,01 лв. и 600 лв.- 3 т.
5.3. Предвидената стойност на разходите за един обучен е между 600,01 лв. и 800 лв. - 2 т.
5.4. Предвидената стойност на разходите за един обучен е по-висока или равна на 800, 01 лв.- 0 т.

5.00
Праг за преминаване: 60.00 Максимален праг: 100.00