|
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
Проектното предложение е подадено в срок
|
Да
|
|
2. |
Кандидатът е подал само едно проектно предложение по процедурата.
|
Не
|
|
3. |
Формулярът за кандидатстване е подписан от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или от упълномощено/оправомощено лице.
В случай че кандидатът се представлява заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан от всички представляващи кандидата лица или упълномощено/оправомощено лице.
|
Да
|
|
4. |
Текстът на проектното предложение е на български език, с изключение на текстовете, за които се изисква информация на английски език.
|
Да
|
|
5. |
Целите на проекта са в съответствие с целите на конкретната процедура
|
Да
|
|
6. |
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват - дейностите се изпълняват на територията на МИГ „Дряново – Трявна – в сърцето на Балкана“
|
Да
|
|
7. |
Проектното предложение съдържа задължителната Дейност „Наемане на работа на лице от целевата група (субсидирана заетост) - наемане на новоразкрито работно място“
|
Да
|
|
8. |
В случай че в проектното предложение е предвидено да се извършва обучение/я по професионална квалификация (ПК), професиите и специалностите са включени в СППОО.
(ако е приложимо)
|
Не
|
|
9. |
В случай че в проектното предложение е предвидено да се извършва обучение по ПК, то същото е обвързано с изискваните компетенции за длъжността, на която се предвижда да бъдат наети лицата.
|
Не
|
|
10. |
В случай че в проектното предложение е предвидено да се извършва обучение/я по ключови компетентности (КК), предвиденото обучение по ключови компетентности е от допустимите обучения по КК.
(ако е приложимо)
|
Не
|
|
11. |
В случай че в проектното предложение е предвидено да се извършва обучение по КК, то в проектното предложение е предоставена аргументация за нуждата от конкретното обучение във връзка с длъжността, на която се предвижда да бъдат наети лицата.
|
Не
|
|
12. |
Във Формуляра за кандидатстване са включени индикаторите за изпълнение и съответстващите им индикатори за резултат, съгласно т. 7 от Условията за кандидатстване които се очаква да бъдат постигнати с конкретното проектно предложение.
|
Не
|
|
13. |
Целевата група е допустима.
|
Да
|
|
14. |
Дейността/ите, която/ито ще се финансира/т с настоящия проект, попада/т в приложното поле на Регламент (ЕС) №1407/2013.
|
Да
|
|
15. |
Продължителността на дейностите по проекта не надвишава 24 месеца.
|
Не
|
|
16. |
Предвидено е всички лица, включени в обучение по ПК и/или КК да бъдат включени в субсидирана заетост по проекта
|
Не
|
|
17. |
Проектното предложение предвижда устойчива заетост на поне 50% от включените в заетост лица след приключване на проектните дейности за период от минимум 3 месеца. Устойчивостта се търси по отношение на новонаетите лица, а не на работните места.
|
Да
|
|
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА - ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТА
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
Приложение І - Автобиографията на ръководителя на проекта и/или на законния представител на организацията (управител, прокурист и др.)/собственика на капитала е попълнена и прикачена в ИСУН 2020.
|
Да
|
|
2. |
Приложение ІІ Декларацията на кандидата е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват кандидата, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в Търговския регистър и РЮЛНЦ, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване. Декларацията е попълнена и от лицето, упълномощено за подаване на проектното предложение с КЕП (ако е приложимо).
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
|
Да
|
|
3. |
Приложение ІІ-1 Декларация на кандидата (приложима само за кандидати общини).
Декларацията е попълнена от представляващия кандидата - община по образец, подписана на хартия, сканирана и прикачена в ИСУН 2020. Декларацията е попълнена и от лицето, оправомощено за подаване на проектното предложение с КЕП (ако е приложимо)
|
Да
|
|
4. |
Приложение ІII - Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи кандидата в Търговския регистър и РЮЛНЦ или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
|
Да
|
|
5. |
Приложение IV - Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите кандидата лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
|
Да
|
|
6. |
Удостоверение за актуално състояние на кандидата (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване - сканирано и прикачено в ИСУН 2020.
В случай, че кандидатът е регистриран по Закона за Търговския регистър и РЮЛНЦ или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път.
|
Да
|
|
7. |
Счетоводен баланс на КАНДИДАТА – сканиран и прикачен в ИСУН 2020. Приложимо за новорегистрирани/новосъздадени организации за месеците, през които организацията е съществувала през текущата година. Финансовият отчет трябва да отговаря на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството.
За кандидати общини се извършва служебна проверка в Закона за държавния бюджет.
За останалите кандидати се извършва служебна проверка към НСИ.
|
Да
|
|
8. |
Препис от Решение на Общинския съвет за подаване на проектно предложение по процедурата (приложимо само за кандидати общини)
|
Не
|
|
9. |
Нотариално заверено пълномощно на лице, представляващо КАНДИДАТА за подписване на Формуляра за кандидатстване при подаване на проектното предложение в ИСУН 2020 - (ако е приложимо).
|
Да
|
|
10. |
Бюджет (Приложение V) с попълнен вариант I или II на бюджета в зависимост от посоченото в т. 14.3 от настоящите Условия за кандидатстване
|
Да
|
|
11. |
Документи, доказващи стойността на заложените разходи в проeктобюджета (оферти, информация от интернет и др.). Приложимо само за проекти, за които се прилага опростено отчитане на разходите чрез определяне на еднократни суми за отделните видове разходи, съгласно чл. 67, (1), т. (в) от Регламент 1303/2013. (ако е приложимо)
|
Да
|
|
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ - ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ ПАРТНЬОРИТЕ
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
Приложение-ІІ: Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват ПАРТНЬОРА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговски регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване.
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020.
|
Да
|
|
2. |
Приложение ІІ-1 Декларация на кандидата/партньора общини (приложимо само за ПАРТНЬОРИ общини).
Декларацията е попълнена от представляващия партньора - община по образец, подписана на хартия, сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
|
Да
|
|
3. |
Приложение ІII - Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи ПАРТНЬОРА в търговски регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
|
Да
|
|
4. |
Приложение IV - Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите ПАРТНЬОРА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
|
Да
|
|
5. |
Удостоверение за актуално състояние на партньора (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване, сканирано и прикачено в ИСУН 2020.
В случай че партньорът е регистриран по Закона за търговския регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път.
|
Да
|
|
6. |
Счетоводен баланс на ПАРТНЬОРА – сканиран и прикачен в ИСУН 2020. Приложимо за новорегистрирани/новосъздадени организации за месеците, през които организацията е съществувала през текущата година. Финансовият отчет трябва да отговаря на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството.
За партньори общини се извършва служебна проверка в Закона за държавния бюджет.
За останалите партньори се извършва служебна проверка към НСИ.
|
Да
|
|
7. |
Копие от Решение на ОбС за одобряване на партньорство за кандидатстването по проекта, съгласно ЗМСМА, сканирано и прикачено в ИСУН 2020. Приложимо само за партньор община!
|
Не
|
|
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА –
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА (съгласно т. 11.2. от Условията за кандидатстване)
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
1.Кандидатът е някое от изброените лица:
- Работодатели- микро-, малки или средни предприятия, съгласно Закона за малките и средни предприятия, неправителствени организации
- Общините Дряново и Трявна
|
Да
|
|
2. |
Кандидатът е лице със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство, и има седалище и адрес на управление на територията на действие на МИГ
|
Да
|
|
3. |
Кандидатът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013.
|
Да
|
|
4. |
Кандидатът разполага с финансов капацитет съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
• Когато кандидатът е община се извършва служебна проверка от оценителната комисия в Закона за държавния бюджет за текущата година. Счита се, че организацията разполага с необходимия финансов капацитет, ако утвърдените разходи по бюджета на общината за текущата година са по-високи от 20 % от размера на исканата БФП.
|
Да
|
|
5. |
Кандидатът притежава ЦПО, което е регистрирано в Регистъра на центровете за професионално обучение към НАПОО за професиите и/или специалностите, по които ще се провежда обучението (приложимо е, в случай че кандидатът извършва обучение по професионална квалификация по проекта)
*Извършва се служебна проверка
|
Да
|
|
6. |
В случай че в проектното предложение се предвижда кандидатът/партньорът, който притежава Център за професионално обучение (ЦПО), с активна лицензия от НАПОО за професиите и/или специалностите, по които ще се провежда/т обучението/та да проведе самостоятелно обучението/та по проекта, то не е предвидено същият единствено да обучава, без да наема представители на целевата група
|
Не
|
|
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРИТЕ –
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
Партньор/и на кандидата е/са някое/и от изброените лица:
- Работодатели – микро-, малки и средни предприятия;
- Общини – общините Дряново и Трявна;
- Неправителствени организации.
|
Да
|
|
2. |
Партньорът е лице, със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство.
|
Да
|
|
3. |
Партньорът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013.
|
Да
|
|
4. |
Партньорът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
• Когато партньорът е община се извършва служебна проверка от оценителната комисия в Закона за държавния бюджет за текущата година.
|
Да
|
|
5. |
Партньорът притежава ЦПО, което е регистрирано в Регистъра на центровете за професионално обучение към НАПОО за професиите и/или специалностите, по които ще провежда професионално обучение (приложимо в случай, че партньорът самостоятелно ще предоставя обучение по професионална квалификация по проекта).
*Извършва се служебна проверка.
|
Да
|