|
ОЦЕНКА НА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
Формулярът е подписан от представляващия конкретния бенефициент или упълномощено/оправомощено лице.
|
Не
|
|
2. |
Приложение I: Декларация на кандидата е представена, попълнена и подписана от лицето, представляващо съответната община.
|
Не
|
|
3. |
Приложение II: Декларация на асоциирания партньор (ако е приложимо).
Декларацията се изисква от УО на ОП РЧР по служебен път от МЗ и 11 ДПБ.
Не е приложима за следните общини: Варна, Габрово, Димитровград, Казанлък, Пловдив, Провадия, Свищов и Смолян.
|
Не
|
|
4. |
Приложение III: Информация пазарни цени – попълнено е във формат excel и съдържа необходимата информация за извършване на оценката (оборудване и обзавеждане за центровете, брой, единична цена, общо стойност и 3 бр. „принт скрийн“/посочено име на файл/посочен активен линк) - ако е приложимо
|
Не
|
|
5. |
В секция 12 на Формуляра за кандидатстване са прикачени три броя „принт-скрийн“/оферти за заложените разходи (ако е приложимо).
|
Не
|
|
6. |
Заповед за оправомощаване на лицето, което ще представлява конкретния бенефициент по конкретния проект, ще подаде проектното предложение и ще подписва всички документи, свързани с изпълнението на проекта (ако е приложимо). В случай, че формулярът за кандидатстване е подписан от оправомощено/упълномощено лице, то за това лице е представено Приложение I Декларация на кандидата, попълнена и подписана от оправомощеното/упълномощеното лице.
|
Не
|
|
7. |
Препис на Решение на Общинския съвет:
- за подаване на проектно предложение по настоящата процедура;
- за създаване на функционираща услуга (за съответния вид услуга) по вид и брой, за чието изграждане е получила финансиране по ОПРР
- за принципно одобряване на асоциирано партньорство съгл. ЗМСМА по проекта (когато е приложимо). Този текст не е приложим за общините: Варна, Габрово, Димитровград, Казанлък, Пловдив, Провадия, Свищов и Смолян.
|
Не
|
|
8. |
Конкретният бенефициент е изразил съгласие с т. 11.8 „Декларация на конкретния бенефициент“ от Формуляра за кандидатстване.
|
Не
|
|
ОЦЕНКА НА ДОПУСТИМОСТ
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
Конкретен бенефициент по процедурата е ОБЩИНА, в съответствие с посочените в т. 9.1 от Условията за кандидатстване, допустими конкретни бенефициенти.
|
Да
|
|
2. |
Като асоциирани партньори са посочени МЗ и ДПБ в съответствие с т. 10 от Условията за кандидатстване (ако е приложимо).
В случай че асоциираното партньорство не е приложимо, конкретният бенефициент е отбелязал „Неприложимо“ .
Информацията е посочена в т. 11.2 от формуляра за кандидатстване.
|
Не
|
|
3. |
Конкретният бенефициент е получил финансиране, въз основа на сключен договор по процедура BG16RFOP001-5.002 „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания“ – информацията е посочена в т. 11.4 от формуляра за кандидатстване.
|
Да
|
|
4. |
Конкретният бенефициент в проектното си предложение е включил услугите, съгласно Картите на услугите за подкрепа в общността и на резидентните услуги, чието изграждане на инфраструктурата се финансира по ОПРР – съгласно таблицата в т. 11 от Условията за кандидатстване.
|
Не
|
|
5. |
Продължителността на проекта не надвишава максимално допустимата, съгласно т. 16 от Условията за кандидатстване.
|
Не
|
|
6. |
Целите на проекта са допустими.
|
Не
|
|
7. |
Проектното предложение отговоря на изискванията за териториален обхват.
|
Не
|
|
8. |
Дейностите са допустими.
В случай че:
- Конкретният бенефициент е предвидил подготвителен период за наемане на персонал, разработване на вътрешни правила и преместване на лицата от специализираните институции и ДПБ;
Това е допустимо за общините: Велики Преслав, Велико Търново, Враца, Дряново, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Малко Търново, Нови пазар, Перник, Русе, Своге, Силистра, Сливен, Столична, Струмяни, Троян Търговище, Хасково и Шумен;
- Конкретният бенефициент е предвидил подготвителен период за наемане на персонал и разработване на вътрешни правила.
Това е допустимо за общините: Варна, Габрово, Димитровград, Казанлък, Пловдив, Провадия, Свищов и Смолян;
|
Не
|
|
9. |
Целевата група е допустима.
|
Не
|
|
10. |
Сумата на исканата безвъзмездна финансова помощ (БФП) е допустима и е до определения максимален размер на БФП за съответната община съгласно таблицата в т. 8.1. от Условията за кандидатстване.
В случай че:
- Конкретният бенефициент е предвидил подготвителен период за наемане на персонал, разработване на вътрешни правила и преместване на лицата от специализираните институции и ДПБ и заложената сума е в размер до 2 000,00 лева.
Това е допустимо за общините: Велики Преслав, Велико Търново, Враца, Дряново, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Малко Търново, Нови пазар, Перник, Русе, Своге, Силистра, Сливен, Столична, Струмяни, Троян Търговище, Хасково и Шумен;
- Конкретният бенефициент е предвидил подготвителен период за наемане на персонал и разработване на вътрешни правила и заложената сума е в размер до 1 000,00 лева.
Това е допустимо за общините: Варна, Габрово, Димитровград, Казанлък, Пловдив, Провадия, Свищов и Смолян;
|
Не
|
|
11. |
Заложени са целеви стойности на индикаторите съгласно Условията за кандидатстване.
|
Не
|
|
ОЦЕНКА НА ТЕХНИЧЕСКО И ФИНАНСОВО КАЧЕСТВО - КАПАЦИТЕТ
Конкретният бенефициент разполага с достатъчен капацитет за изпълнение на проекта, в съответствие с т. 9 от Условията за кандидатстване.
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
Административен
– екипът за изпълнение на проекта е съобразен със спецификата и обема на заложените дейности по проекта. Посочени са предвидените квалификации и отговорности за заемане на всяка позиция, както и:
- Ръководителят има минимум една година опит в организация и/или управление/изпълнение на сходен тип дейности и/или проекти;
- Останалите членове на екипа имат опит в организация и/или управление/изпълнение на сходен тип дейности и/или проекти.
Това обстоятелство се проверява, чрез информацията, предоставена в т. 9 във Формуляра за кандидатстване, където е описан екипът на проекта по позиции и функции, както и предвидените квалификации и отговорности за заемане на всяка позиция.
|
Не
|
|
2. |
Финансов
- Конкретният бенефициент може да осигури необходимото финансиране за изпълнение на дейностите по проекта.
За конкретния бенефициент – община се счита, че разполага с необходимия финансов капацитет, ако утвърдените разходи по бюджета на общината са минимум 20 % от размера на исканата БФП.
Това обстоятелство се проверява служебно от оценителния екип към момента на кандидатстване в Закона за държавния бюджет.
|
Да
|
|
3. |
Оперативен
- Конкретният бенефициент има поне 1 година опит в управление/изпълнение на проекти и/или опит в изпълнение на дейности, като тези, включени в проектното предложение.
Това обстоятелство се проверява чрез предоставената информация в т. 11.1 във Формуляра за кандидатстване.
|
Не
|
|
ОЦЕНКА НА ТЕХНИЧЕСКО И ФИНАНСОВО КАЧЕСТВО - МЕТОДИКА И ОРГАНИЗАЦИЯ
|
|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
|
1. |
Съответствие на дейностите с целите и очакваните резултати
- Дейностите са насочени към постигане на целите;
- Очакваните резултати от изпълнение на дейностите ще допринесат за постигане на заложените в проекта показатели;
- Описани са детайлно дейностите, начините и етапите за изпълнението им и в случай на приложимост е обоснована нуждата от закупуване на обзавеждане и оборудване извън закупеното по процедура BG16RFOP001-5.002 по ОП РР.
|
Не
|
|
2. |
Яснота на изпълнение на дейностите
- В описанието на дейностите са посочени начало и продължителност за изпълнение на всяка дейност;
- Времевият обхват на всяка дейност е реалистичен;
- Има логическа последователност в изпълнението на дейностите.
|
Не
|
|
3. |
Готовност за стартиране на проекта
- Изпълнени са всички предпоставки за стартиране на проекта;
- Идентифицирани са ключовите рискове, които биха повлияли върху изпълнението на проекта и са описани мерките, които ще бъдат предприети за намаляване или преодоляване на тяхното въздействие.
|
Не
|
|
4. |
Устойчивост на резултатите от проекта
- Предвидено е резултатите от изпълнението на проектното предложение да окажат трайно въздействие върху целевата група.
|
Не
|