Оценителна таблица

Критерии за оценка

I. Група
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ
НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектното предложение е подадено в срок
Да
2.
Кандидатът е подал само едно проектно предложение по процедурата.
Не
3.
Формулярът за кандидатстване е подписан с КЕП от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или от  упълномощено/оправомощено лице.
В случай, че кандидатът се представлява заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан с КЕП от всички представляващи кандидата лица или упълномощено/оправомощено лице.
Да
4.
Текстът на проектното предложение е на български език, с изключение на текстовете, за които се изисква информация на английски език
Да
5.
Целите на проекта са в съответствие с целите на конкретната процедура
Да
6.
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват - дейностите се изпълняват на територията на МИГ Поморие.
Да
7.
Проектното предложение съдържа Дейност 1 или Дейност 2.
Да
8.
В случай, че в проектното предложение е предвидено да се извършва обучение/я по професионална квалификация (ПК), професиите и специалностите са включени в СППОО.
 (ако е приложимо)
Не
9.
В случай, че в проектното предложение е предвидено да се извършва обучение/я по ключови компетентности (КК), предвиденото обучение по ключови компетентности е от допустимите обучения по КК 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.  (ако е приложимо)
Не
10.
Във Формуляра за кандидатстване са включени индикаторите за изпълнение и резултат, съгласно т. 7 от Условията за кандидатстване, които се очаква да бъдат постигнати с конкретното проектно предложение.
Да
11.
Целевата група е допустима.
Да
12.
Дейността/ите, която/ито ще се финансира/т с настоящия проект, попада/т в приложното поле на Регламент (ЕС) №1407/2013.
Да
13.
Размерът на безвъзмездната финансова помощ не е по-малък от минимално допустимия размер на безвъзмездна финансова помощ по схемата – 10 000 лв. 
- В случай че кандидатът ще разходва средства за непреки разходи, които ще се залагат служебно от страна на УО и ще са в размер точно на 10% от допустимите преки разходи, то планираните преки разходи от кандидата не трябва да са по-малко от 9 090,91 лв. лв. (БФП)			
- В случай че кандидатът не желае да му бъдат начислени служебно непреки разходи в размер на 10 % от преките допустими разходи, и е декларирал това в т. 11.6 от Формуляра за кандидатстване, то планираните преки разходи от кандидата не трябва да са по-малко от 10 000 лв. (БФП)
Да
14.
Дейностите по проекта приключват не по-късно от 30.06.2023 г.
Не
15.
Кандидат/партньор/и, които развиват основната си икономическа дейност или допълнителна дейност в целия Сектор A не са предвидили да предоставят обучения по настоящата процедура за тези дейности.
Не
16.
Проектното предложение не включва обучение на лица, заети в сферата на селското и горското стопанство, ако те ще се обучават по професии от сферата на земеделието и горите, както и обучения в областта на хранително-вкусовата промишленост за лица, заети в сектора на селското и горското стопанство.
Не
II. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА –
ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТА
Критерий Води до отхвърляне
1.
Приложение І - Автобиографията на ръководителя на проекта и/или на законния представител на организацията (управител, прокурист и др.)/собственика на капитала е попълнена и прикачена в ИСУН 2020.
Да
2.
Приложение ІІ Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват КАНДИДАТА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговски регистър и в регистър на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване. 
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
В случай че Формулярът за кандидатстване се подава от упълномощено лице, различно от законния представител на кандидата, декларация Приложение ІI следва да бъде попълнена и пописана и от упълномощеното лице.
Да
3.
Приложение ІII - Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи КАНДИДАТА в търговския регистър и регистър на ЮЛНЦ или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020
Да
4.
Приложение IV - Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите КАНДИДАТА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Да
5.
Удостоверение за актуално състояние на КАНДИДАТА (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване - сканирано и прикачено в ИСУН 2020.
В случай, че кандидатът е регистриран по Закона за Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път, , съгласно чл. 23, ал.6 от Закона за търговския регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел.
Да
6.
Счетоводен баланс на КАНДИДАТА за предходната финансова година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020. 
В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към  Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива.
За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс за месеците, през които организацията е съществувала през текущата година – сканирани и прикачени в ИСУН 2020.
Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. 
Да
7.
Нотариално заверено пълномощно на лице, представляващо КАНДИДАТА за подписване на Формуляра за кандидатстване при подаване на проектното предложение в ИСУН 2020 - (ако е приложимо).
Да
8.
Бюджет/Проектобюджет (Приложение V) с попълнен вариант на бюджета в зависимост от посоченото в т. 14.3 от настоящите Условия за кандидатстване
Да
9.
Документи, доказващи стойността на заложените разходи в проeктобюджета (оферти, информация от интернет и др.).  Приложимо само за проекти, за които се прилага опростено отчитане на разходите чрез определяне на  еднократни суми за отделните видове разходи, съгласно чл. 67, (1), т. (в) от Регламент 1303/2013. – (ако е приложимо)
Да
III. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ -
ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ ПАРТНЬОРИТЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Приложение-ІІ: Декларацията на кандидата/партньора/ е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват ПАРТНЬОРА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговски регистър и в регистър на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване. 
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
Да
2.
Приложение ІII - Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи ПАРТНЬОРА в търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020
Да
3.
Приложение IV - Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите ПАРТНЬОРА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Да
4.
Удостоверение за актуално състояние на партньора (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване, сканирано и прикачено в ИСУН 2020. 
В случай, че партньорът е регистриран по Закона за търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път, , съгласно чл. 23, ал.6 от Закона за търговския регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел.
.
Да
5.
Счетоводен баланс на ПАРТНЬОРА за предходната финансова година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.  
• За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс и ОПР за месеците, през които организацията е съществувала през текущата година – сканирани и прикачени в ИСУН 2020.
Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. 
В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към  Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива.
Да
IV. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА –
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА (съгласно т. 11.2. от Условията за кандидатстване)
Критерий Води до отхвърляне
1.
Кандидатът е някое от изброените лица:
	Работодатели;
	Сдружения от работодатели (клъстери);
	Самостоятелно заети лица.
Да
2.
Кандидатът е лице със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство, и има седалище и адрес на управление на територията на действие на МИГ Поморие.
Да
3.
Кандидатът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013
Да
4.
Кандидатът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите/партньорите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
Да
5.
Кандидатът притежава ЦПО, което е регистрирано в Регистъра на центровете за професионално обучение към НАПОО за професиите и/или специалностите, по които ще се провежда обучението (приложимо е, в случай че кандидатът извършва обучение по професионална квалификация по проекта).
Да
V. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРИТЕ – 
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Партньор/и на кандидата е/са някое/и от изброените лица:
	Работодатели;
	Сдружения от работодатели (клъстери);
	Самостоятелно заети лица;
	Неправителствени организации.
Да
2.
Партньорът е лице, със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство
Да
3.
Партньорът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013
Да
4.
Партньорът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите/партньорите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
Да
5.
Партньорът притежава ЦПО, което е регистрирано в Регистъра на центровете за професионално обучение към НАПОО за професиите и/или специалностите, по които ще се провежда обучението (приложимо е, в случай че партньорът ще извършва обучение по професионална квалификация по проекта).

*Извършва се служебна проверка
Да
6.
Партньорът е предвидил да обучи 100 % от своите работници и/или служители, включени в проекта. (приложимо е, в случай че партньорът ще извършва обучение по професионална квалификация по проекта).
Да