1. |
Конкретният бенефициент по процедурата е общинa, която има сключен договор по процедура BG16RFOP001-1.001-0391 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие”, приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на ОПРР 2014-2020 г, в съответствие с посоченото в т. 9 от Условията за кандидатстване;
|
Да
|
2. |
Общината-кандидат не участва като кандидат или партньор в проектно предложение, подадено по Компонент 1 на настоящата процедура;
|
Да
|
3. |
Спазено е изискването за задължително партньорство по ОП РЧР - с една неправителствена организация и един работодател;
|
Не
|
4. |
Спазено е изискването за задължително партньорство по ОП НОИР – с поне едно държавно или общинско училище или детска градина;
|
Не
|
5. |
Спазено е изискването едно НПО да бъде партньор само в едно проектно предложение, като може да изпълнява дейности, както следва:
1. само по ОП РЧР или
2. само по ОП НОИР или
3. по двете оперативни програми.
В случай на опция 3, партньорът следва да отговаря на изискванията на двете оперативни програми като задължително се описва капацитета му за изпълнение на заложените дейности за всяко едно от съответните направления.
|
Не
|
6. |
Продължителността на проекта не надвишава максимално допустимата, съгласно т. 16 от Условията за кандидатстване;
|
Не
|
7. |
Целите на проекта са допустими, съгласно Условията за кандидатстване;
|
Не
|
8. |
Проектното предложение отговоря на изискванията за териториален обхват;
|
Да
|
9. |
Целевата група е допустима;
|
Не
|
10. |
Сумата на исканата безвъзмездна финансова помощ е допустима, съгласно т.8.1 от Условията за кандидатстване;
|
Не
|
11. |
Заложени са целеви стойности за всички индикатори по ОП РЧР и ОП НОИР, съгласно т.7 от Условията за кандидатстване;
|
Не
|
12. |
Дейностите са допустими, съгласно т.11 от Условията за кандидатстване;
|
Не
|
13. |
Кандидатът е описал как ще се разграничават и надграждат проектите, в случай че той и/или партньорите му са участници в проекти по процедури BG05M2OP001-3.002 „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства и на учениците, търсещи или получили международна закрила“ и BG05M2OP001-3.001 „Подкрепа за предучилищното образование и подготовка на деца в неравностойно положение“, BG05M2OP001-2.011 „Подкрепа за успех“ и BG05M2OP001-3.005 „Активно приобщаване в системата на предучилищното образование“ по ОП НОИР.
|
Не
|
14. |
Като партньори по проекта са включени допустимите, съгласно т. 10 от Условията за кандидатстване (ако е приложимо):
За ОП РЧР:
1. Неправителствени организации;
2. Центрове за информация и професионално ориентиране;
3. Читалища;
4. Работодатели;
5. Доставчици на социални и здравни услуги;
6. Социални предприятия и кооперации на хора с увреждания;
7. Обучителни организации и институции;
8. Общини;
За ОП НОИР:
1. Държавни и общински детски градини;
2. Държавни и общински училища;
3. Юридическите лица с нестопанска цел, определени за извършване на обществено полезна дейност, избрани в съответствие с глава 8 от ЗМСМА.
|
Не
|
15. |
В т. 16.12 от формуляра за кандидатстване е описан и обоснован избора на всеки партньор. Партньорът/-ите отговаря/т на общите изисквания за допустимост;
|
Не
|
16. |
Партньорът е лице, със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство;
|
Не
|
17. |
Партньорът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013 (неприложимо за партньори общини, асоциирани партньори, общински/държавни училища и детски градини);
|
Не
|
18. |
Партньорът е доставчик на социални услуги, в т.ч. и за деца – ако е приложимо;
|
Не
|
19. |
Партньорът е регистриран в Регистъра на центровете за професионално обучение към НАПОО за професиите и/или специалностите, по които ще се провежда обучението, в случай, че ще извършва обучение по професионална квалификация по проекта;
|
Не
|
20. |
Партньорът е регистриран в Регистъра на центровете за информация и професионално ориентиране към НАПОО, в случай че ще извършва професионално информиране и консултиране по проекта;
|
Не
|
21. |
Партньорът е регистриран в Агенция по заетостта, в случай че ще предоставя посреднически услуги на пазара на труда по проекта;
|
Не
|
22. |
Партньорът е вписан в регистъра на Агенция за хората с увреждания в случай, че е кооперация на хора с увреждания или е социално предприятие;
|
Не
|
23. |
Партньорът е държавно или общинско/а училище и/или детска градина или ЮЛНЦ за общественополезна дейност;
|
Не
|
24. |
Удостоверение за актуално състояние на партньора (приложимо само за партньори различни от бюджетни организации) или друг еквивалентен документ според правно-организационната форма на партньора (когато удостоверение за актуално състояние не се издава) - издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване, сканирано и прикачено в ИСУН 2020. В случай, че партньорът е регистриран по Закона за търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел (ЗТРРЮЛНЦ), това обстоятелство ще се проверява по служебен път, съгласно чл. 23, ал. 6 от Закона за търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел (ЗТРРЮЛНЦ).
Удостоверение не трябва да се представя за партньор община и партньори – бюджетни организации.
|
Не
|
25. |
За партньори по ОП РЧР - Счетоводен баланс (СБ) за предходната финансова година – изготвен и подписан, съгласно изискванията на Закона за счетоводството, сканиран и прикачен в ИСУН. В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива. За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс за месеците, през които организацията е съществувала през текущата година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
СБ не се изисква от партньори - държавни администрации – първостепенни и второстепенни разпоредители с бюджет. Когато партньорът е второстепенен разпоредител с бюджетни средства - следва да представи писмо за подкрепа (в свободна форма) от съответния първостепенен разпоредител или друг документ, от който се потвърждава/доказва, че утвърдените им разходи по бюджета за текущата година, са по-високи от размера на исканата БФП, която ще разходва партньора.
|
Не
|
26. |
За партньори по ОП НОИР - ЮЛНЦ - Отчет за приходите и разходите и Счетоводен баланс за последната приключила финансова година и за текущата година. В случай че проектното предложение е подадено през месец януари на текущата календарна година, партньорите следва да приложат счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за двете предходни години.
Когато партньори са държавни и общински училища и детски градини, същите следва да представят документ от съответния първостепенен разпоредител, от който се потвърждава/доказва, че утвърдените им разходи по бюджета за текущата година, са по-високи от размера на исканата БФП, която ще разходват
|
Не
|
27. |
Удостоверение за кодовете на икономическа дейност на предприятието (основна икономическа дейност и допълнителна икономическа дейност), издадено от Националния статистически институт по данни за последната приключила финансова година - сканирано и прикачено в ИСУН 2020. Удостоверение не трябва да се представя от новорегистрирани/новосъздадени организации, общини, както и от партньори, които не разходват средства по проекта и партньори, които участват само в дейностите по ОП НОИР.
|
Не
|
28. |
Партньорът притежава Активна лицензия, издадена от Националната агенция за професионално образование и обучение (НАПОО) – приложимо за обучаващи организации, регистрирани по Закона за професионалното образование и обучение (центрове за професионално обучение или центрове за информация и професионално ориентиране) и когато партньор самостоятелно ще извършва професионално образование и обучение или професионално информиране и консултиране по проекта. Информацията ще бъде проверена по служебен път.
|
Не
|
29. |
Когато обучителната организация/институция действа в съответствие с други нормативни актове (училище, детска градина, висше училище, професионални училища, професионален колеж и пр.) – представя се съответния учредителен документ, сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
В случай, че информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път.
|
Не
|
30. |
Валидно удостоверение за регистрация за извършване на посредническа дейност по наемане на работа, издадено от Агенция по заетостта – приложимо за организации, предоставящи посреднически услуги на пазара на труда и когато партньор самостоятелно ще извършва посредническа дейност по наемане на работа по проекта.
Информацията ще бъде проверена по служебен път.
|
Не
|
31. |
В случаите, в които се предвижда предоставяне на социална услуга:
• Удостоверение за вписване в регистъра на Агенция за социално подпомагане (АСП). Информацията ще бъде проверена по служебен път.
|
Не
|
32. |
В случаите, в които се предвижда предоставяне на социална услуга на деца:
• Лиценз, издаден от Държавната агенция за закрила на детето (ДАЗД);
и
• Удостоверение за вписване в регистъра на АСП, издадено въз основа на лиценза от ДАЗД;
Информацията ще бъде проверена по служебен път.
|
Не
|
33. |
Партньорът е вписан в регистъра на Агенция за хората с увреждания в случай, че е кооперация на хора с увреждания или е социално предприятие.
Информацията ще бъде проверена по служебен път.
|
Не
|
34. |
Асоциираният/ите партньор/-и е/са в съответствие с посочените в т. 10.1 от Условията за кандидатстване.:
1. Агенцията по заетостта, Агенцията за социално подпомагане, Държавна агенция за закрила на детето и техни звена (дирекции);
2. Регионални здравни инспекции;
3. Областни администрации;
4. Неправителствени организации (за дейности по ОП РЧР);
5. Министерство на образованието и науката;
6. Юридически лица с нестопанска цел, определени за извършване на общественополезна дейност (за дейности по ОП НОИР).
|
Не
|
35. |
В проекта са включени като задължителни асоциирани партньори Министерство на образованието и науката, Агенция по заетостта, Агенция за социално подпомагане и Регионална здравна инспекция.
|
Не
|
36. |
Проектът съдържа дейности от направление I „Подобряване достъпа до заетост“ и направление III „Подобряване достъпа до социални и здравни услуги” по ОП РЧР.
|
Не
|
37. |
Дейностите по проекта са съобразени с представената актуализирана общинска стратегия за развитие на социалните услуги по отношение на дейностите, финансирани от ОП РЧР и с представения актуализиран общински план за интеграция на ромите и други лица в неравностойно положение за периода след 2015 г. по отношение на дейностите, финансирани от ОП РЧР и по ОП НОИР.
|
Не
|
38. |
В проектното предложение е описан механизма за участие на общността в изпълнението и мониторинга на дейностите по проекта и по отношение на дейностите, финансирани от ОП РЧР и по отношение на дейностите, финансирани по ОП НОИР (т. 16.11 от Формуляра за кандидатстване).
|
Не
|