|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
1. |
Декларация за свързани лица съгласно Заповед № РД 09-647/03.07.2019 г. на РУО на ПРСР във формат „pdf”, “PDF” или “jpg”. (Приложение № 1 от Документи за попълване)
В случай документът не е прикачен, или са налични пропуски или некоректно попълнена информация, КППП изисква представянето на документа или отстраняване на констатираните несъответствия от кандидата на етап предоставяне на допълнителна информация.
|
Да
|
2. |
Таблица за допустими инвестиции в електронен формат „xls“ или “xlsx”. (Приложение № 2 от Документи за попълване);
Забележка: В колона 5 от ТДИ кандидатите, който ще прилагат процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 160 или Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ не следва да попълват марка и модел на планираните за закупуване активи. В тези случай в колона 5 от ТДИ кандидатите следва да посочат, минимална техническа спецификация описваща актива.
|
Да
|
3. |
Декларация в оригинал по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни по образец с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“. (Приложение № 3 от Документи за попълване);
|
Да
|
4. |
Удостоверение от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” за наличие или липса на установени с влезли в сила наказателни постановления или съдебни решения, нарушения на трудовото законодателство или аналогичен документ на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен - Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
|
Да
|
5. |
Копие от учредителен акт или устав, когато кандидат/получател е лице, регистрирано по Закона за юридическите лица с нестопанска цел или по Закона за народните читалища. Представя се сканирано във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“; (неприложимо за общини и в случай, че кандидатите различни от община са вписани в ТР и Р на ЮЛНЦ)
Когато кандидатът е вписан в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенцията по вписванията, проверката се извършва служебно. КППП прикачат в ИСУН принт скрийн от извършената проверка. Когато кандидатът не е вписан в горепосоченият регистър следва да представи посочените документи.
В случай документът не е прикачен, или са налични пропуски или некоректно попълнена информация, КППП изисква представянето на документа или отстраняване на констатираните несъответствия от кандидата на етап предоставяне на допълнителна информация.
|
Да
|
6. |
Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата; Представя се сканирано във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
Когато кандидат е община се представя от кмета на общината. Когато кандидат е ЮЛНЦ, свидетелство за съдимост се предоставя и от членовете на колективния им управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, свидетелство за съдимост се представя от неговия представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата – ЮЛНЦ, издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му.
В случай документът не е прикачен, или са налични пропуски или некоректно попълнена информация, КППП изисква представянето на документа или отстраняване на констатираните несъответствия от кандидата на етап предоставяне на допълнителна информация.
|
Да
|
7. |
Документи доказващи липса на задължения по смисъла на чл.162, ал. 2, т.1 от ДОПК към държавата и към община за данъци и/или задължителни осигурителни вноски, или аналогични задължения, издадени не по-рано от един месец преди подаване на проектното предложение (Удостоверение от НАП и Удостоверение от съответната общината по адрес на кандидата) - представят се сканирани във формат „pdf“, „PDF” или „jpg“; (Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган ).
(Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган ).
|
Да
|
8. |
Декларация по чл. 25, ал. 2 от ЗУСЕСИФ (Приложение № 4 от документи за попълване) от представляващия/те кандидата, когато кандидат е ЮЛ, декларация се представя и от членовете на колективния му управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата - с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ или „jpg“;
|
Да
|
9. |
Декларация за нередности съгласно Приложение № 5 от Документи за попълване от представляващия/те кандидата; когато кандидат е ЮЛНЦ, декларация се представя и от членовете на колективния му управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата, от изпълнителния директор – с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“, „PDF” или „jpg“;
|
Да
|
10. |
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите (когато е приложимо). Представя се сканирано във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
(Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган ).
|
Да
|
11. |
Лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията, в случаите на предвидени разходи за дейности и инвестиции, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство и неупоменати изрично в настоящия списък (когато е приложимо). Представят се сканирани във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
|
Да
|
12. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг (когато е приложимо). Представя се във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
|
Да
|
13. |
Анализ разходи-ползи (финансов анализ) по Подмярка 19.2 „Прилагане на операции в рамките на стратегии за Водено от общностите местно развитие” съгласно образец, изготвен по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ – Приложение № 6а и 6б от Документи за попълване. Приложение № 6а се представя във формат „doc”, “docx”, както и подписано, подпечатано и сканирано във формат “pdf“, “PDF”, Приложение № 6б се представя във формат във формат “xls” или “xlsx”;
|
Да
|
14. |
Решение на компетентния орган: решение на общинския съвет (за кандидати общини), или решение на компетентния орган на читалището или юридическото лице с нестопанска цел, за кандидатстване по Стратегията за ВОМР на МИГ финансирана от ПРСР. Представя се сканирано във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
|
Да
|
15. |
Решение на общински съвет, че дейностите по проекта отговарят на приоритетите на общинския план за развитие, в случай на проект с кандидат за подпомагане община (когато е приложимо). Представя се сканирано във формат „pdf“, „PDF” или „jpg“;
|
Да
|
16. |
Инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване – в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството (когато е приложимо). Представя се сканирана във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
|
Да
|
17. |
Справка за дълготрайните активи – приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период (за юридически лица). Представя се сканирана във формат „pdf“, „PDF” или „jpg“ (когато е приложимо).
|
Да
|
18. |
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба № 22, ведно с банкови извлечения (когато е приложимо). Представят се сканирани във формат „pdf“, „PDF” или „jpg“;
|
Не
|
19. |
Заверено от възложителя копие на всички документи от проведената съгласно изискванията по ЗОП процедура за избор на изпълнител на дейностите по проекта.
В случай че проектът включва разходи по точка 5 от Раздел 14.1. „Допустими разходи”, извършени преди подаване на проектното предложение, кандидатите възложители по ЗОП представят Заверено от възложителя копие на всички документи от проведената съгласно изискванията по ЗОП процедура за изпълнение на дейностите по проекта в това число и договор с избрания изпълнител. За всеки един от извършените предварителни разходи, кандидатите възложители по ЗОП следва да представят три съпоставими независими оферти в оригинал, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро, с посочен ДДС. Кандидатите – възложители по ЗОП, събират офертите чрез прилагане на принципа на пазарни консултации съгласно ЗОП. (приложимо по отношение на кандидати възложители по ЗОП за разходи по точка 5 от Раздел 14.1. „Допустими разходи”). Приложимите документи се представят сканирани във формат „pdf“, „jpg“, „rar” или „zip”;
|
Не
|
20. |
Три съпоставими независими оферти
В случай че проектът включва разходи по точка 5 от Раздел 14.1. „Допустими разходи”, извършени преди подаване на проектното предложение, кандидатите, които НЕ СА ВЪЗЛОЖИТЕЛИ по реда на ЗОП представят, запитване за оферта до най-малко трима потенциални изпълнители, най-малко 3 независими съпоставими оферти, решение за избор на изпълнител, договор с избрания изпълнител. Кандидатът представя писмена обосновка с мотивите за избор на изпълнител в случаите, когато кандидатът не е избрал изпълнителя предложил най-ниска цена. Приложимите документи се представят сканирани във формат „pdf“, „jpg“, „rar” или „zip”;
|
Не
|
21. |
Оферта/и за всяка отделна инвестиция, включваща разходи по т. 1, 2, 3 и 4 от Раздел 14.1. „Допустими разходи” - с предложена цена от производителя/доставчика/строителя, когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 или по Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ (когато е приложимо):
а) В случаите на разходи, включени в списъка с референтни разходи: Една независима оферта, която съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро, с посочен ДДС. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки във формат „.xls”. Кандидатите – възложители по ЗОП, събират офертите чрез прилагане на принципа на пазарни консултации съгласно ЗОП. Приложимите документи се представят сканирани във формат „pdf“, „jpg“, „rar” или „zip”;
б) В случаите на разходи, които не са включени в списъка с референтни разходи: Най-малко три съпоставими независими оферти, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро, с посочен ДДС. Кандидатите, които НЕ СА ВЪЗЛОЖИТЕЛИ ПО ЗОП представя запитване за оферта по образец съгласно Приложение № 4 към условията за кандидатстване - Документи за информация. Кандидатите – възложители по ЗОП, събират офертите чрез прилагане на принципа на пазарни консултации съгласно ЗОП. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки във формат „.xls”. Приложимите документи се представят сканирани във формат „pdf“, „jpg“, „rar” или „zip”;
в) Кандидатите представят решение за определяне на стойността на разхода, за който кандидатстват, с включена обосновка за мотивите, обусловили избора му. Представя се сканирано във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Да
|
22. |
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране по проекта – Приложение № 7 от указанията за кандидатстване – Документи за попълване. Представя се във формат „pdf“, “PDF”;
|
Да
|
23. |
Декларация за липса на изкуствено създадени условия – Приложение № 8 от указанията за кандидатстване – Документи за попълване. Представя се във формат „pdf“, “PDF”.
|
Да
|
24. |
Формуляр за мониторинг съгласно Приложение № 9 от Документи за попълване. Представя се във формат „doc“ или „docx“ и сканиран във формат „pdf“, “PDF”.
|
Да
|
25. |
Декларация НСИ - Приложение № 10 от Документи за попълване (Приложение № 8 към чл. 24, ал. 1, т. 21 от Наредба 22). Представя се във формат „pdf“, “PDF” или „jpg”;
|
Да
|
26. |
Декларацията в свободен текст за дейността на кандидата (икономическа, неикономическа), в която да е посочено, че по проекта ще се финансират само нестопански дейности, както и годишен финансово-счетоводен отчет, от който да е видно финансово-счетоводно (в т.ч. аналитично) обособяване на икономическата и неикономическа дейност. Представя се сканирано във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Да
|
27. |
Декларация за липса на основания отстраняване по образец на МЗХГ – приложение към Заповед №РД09 – 359/27.04.2020 г. на Ръководителя на Управляващия орган на ПРСР 2014 – 2020 г. (Приложение № 11 от документи за попълване). от представляващия/те кандидата, когато кандидат е ЮЛ, декларация се представя и от членовете на колективния му управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата - с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ или „jpg“;
|
Да
|
28. |
Удостоверение, потвърждаващо, че кандидата не е в открито производство по несъстоятелност или не е обявен в несъстоятелност, издадено от съответния съд не по-рано от 1 месец преди подаване на проектното предложение. (Не се представя от общини. Не се представя за кандидати, за които това обстоятелство е проверимо в ТРРЮЛНЦ) Представя се сканирано във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Да
|
29. |
Удостоверение, потвърждаващо, че кандидата не е в процедура по ликвидация, издадено от съответния съд не по-рано от 1 месец преди подаване на проектното предложение. (Не се представя от общини. Не се представя за кандидати, за които това обстоятелство е проверимо в ТРРЮЛНЦ) Представя се сканирано във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Да
|
30. |
Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния съд не по-рано от 1 месец преди подаване на проектното предложение. (Не се представя от общини. Не се представя за кандидати, за които това обстоятелство е проверимо в ТРРЮЛНЦ) Представя се сканирано във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Да
|
31. |
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията или документ за ползване върху имот за срок не по-малък от 6 г., считано от датата на подаване на проектното предложение. (не се изисква за обекти посочени в чл. 56, ал. 2 от Закона за общинската собственост). Представя се сканирано във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Да
|
|