Критерии за оценка

I. Група Праг за преминаване
Изграждане и/или реконструкция на инфраструктура в Северозападен район
Проектът се реализира на територията на община, разположена в границите на Северозападен район на Р България
0.00
Критерий Максимален праг
3.00
1.
1.Проектът се реализира на територията на община от областите Плевен или Ловеч.- 2т.
2. Проектът се реализира на територията на община от областите Видин, Враца или Монтана. - 3т.
3.00
II. Група Праг за преминаване
Изграждане и/или реконструкция на инфраструктура, обслужваща общини с високо ниво на безработица.
Проектът се реализира на територията на община с високо ниво на безработица (по данни на Агенция по заетостта за средногодишното равнище на регистрираната безработица към края на годината, предхождаща датата на кандидатстване.)
0.00
Критерий Максимален праг
11.00
1.
1. Проектът се реализира на територията на община със средногодишно равнище на регистрираната безработица до 10%. - 7т.
2. Проектът се реализира на територията на община със средногодишно равнище на регистрираната безработица от 10.01% до 20%. - 9т.
3. Проектът се реализира на територията на община със средногодишно равнище на регистрираната безработица над 20.01%. - 11т.
11.00
III. Група Праг за преминаване
Изграждане и/или реконструкция на инфраструктура, която осигурява директна свързаност на населено място с по-висок клас пътища.
0.00
Критерий Максимален праг
18.00
1.
Чрез инвестициите по проекта ще се осигури директна транспортна свързаност на населено място/населени места на територията на община от селски район с по-висок клас път, като поне една улица във всяко едно от населените места, в които ще се изпълнява инвестицията осигурява свързаност на съответното населено място с по-висок клас път.
При проекти, които включват изграждане/реконструкция/рехабилитация на повече от една улица само в едно населено място, точки по критерия се присъждат, ако поне една от улиците в населеното място осигурява неговата свързаност с по-висок клас път.  
- "по-висок клас път" е републикански път съгласно чл. 3, ал. 1, 2 от Закона за пътищата.
- „по-висок клас път“ е местен път съгласно чл. 3, ал 3 от Закона за пътищата в съответствие с класификацията по приетия с решение на Експертния съвет на Министерството на регионалното развитие и благоустройството от 30 юни 2005 г. „Модел за категоризиране“, приложен в Решение № 236 от 13 април 2007 г. за утвърждаване списъка на общинските пътища.
- "населено място" е населено място съгласно чл. 18, ал. 1 от Закона за административно-териториалното устройство на Република България.
За съответствие с критерия, следва да се докаже, че улицата, в която се изгражда/реконструира/рехабилитира участъка, осигурява директна свързаност на населеното място с по-висок клас път.
Съответствие се критерия се признава и в случаите, когато изградената/реконструираната/рехабилитираната отсечка се намира в участък на улицата, който не е директно свързан с път от по-висок клас.
При проекти, които включват само инвестиции в съоръжения и/или принадлежности (вкл. тротоари), точки по критерия не следва да бъдат присъждани.
18.00
IV. Група Праг за преминаване
Брой население, което ще се възползва от подобрените основни услуги и обхвата на териториално въздействие.
20.00
Критерий Максимален праг
20.00
1.
1. Инвестициите по проекта се изпълняват в едно или повече населени места, разположени на територията на общината, с общо население до 600 души (по данни на Националния статистически институт към края на годината, предхождаща датата на кандидатстване).
Отчита се сбора от населението само на населеното място/населените места, в които ще се изгражда или реконструира уличната мрежа. - 10т.
2. Инвестициите по проекта се изпълняват в едно или повече населени места, разположени на територията на общината, с общо население от 601 до 1200 души (по данни на Националния статистически институт към края на годината, предхождаща датата на кандидатстване).
Отчита се сбора от населението само на населеното място/населените места, в които ще се изгражда или реконструира уличната мрежа. - 12т.
3.Инвестициите по проекта се изпълняват в едно или повече населени места, разположени на територията на общината, с общо население от 1201 до 1800 души (по данни на Националния статистически институт към края на годината, предхождаща датата на кандидатстване).
Отчита се сбора от населението само на населеното място/населените места, в които ще се изгражда или реконструира уличната мрежа. - 14т.
4.Инвестициите по проекта се изпълняват в едно или повече населени места, разположени на територията на общината, с общо население от 1801 до 2400 души (по данни на Националния статистически институт към края на годината, предхождаща датата на кандидатстване).
Отчита се сбора от населението само на населеното място/населените места, в които ще се изгражда или реконструира уличната мрежа. - 16т.
5.Инвестициите по проекта се изпълняват в едно или повече населени места, разположени на територията на общината, с общо население от 2401 до 3000 души (по данни на Националния статистически институт към края на годината, предхождаща датата на кандидатстване).
Отчита се сбора от населението само на населеното място/населените места, в които ще се изгражда или реконструира уличната мрежа. - 18 т.
6.Инвестициите по проекта се изпълняват в едно или повече населени места, разположени на територията на общината, с общо население над 3001 души (по данни на Националния статистически институт към края на годината, предхождаща датата на кандидатстване).
Отчита се сбора от населението само на населеното място/населените места, в които ще се изгражда или реконструира уличната мрежа. - 20т.
20.00
20.00
Праг за преминаване:
52.00
Максимален праг:
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.