Критерии за оценка

I. Група
Критерии за оценка на административното съответствие на предложенията за изпълнение на инвестиция
Критерий Води до отхвърляне
1.
Формулярът за кандидатстване е подаден по електронен път чрез ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ, и е подписан с валиден КЕП от лице, което е законен представител на кандидата, или от упълномощено от него лице.
В случаите, когато кандидатът се представлява само заедно от няколко физически лица, предложението за изпълнение на инвестиция се подписва от всяко от тях при подаването.
Да
2.
Нотариално заверено пълномощно в случаите, когато ПИИ ще бъде подадено в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ, от лице, различно от законния/ите представител/и на кандидата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. (Примерен образец – Приложение № 1), прикачено в секция „Прикачени документи“ към формуляра за кандидатстване в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ.
Да
3.
Декларация при кандидатстване (Приложение № 2) – попълнена в секция „Е-Декларации“ или прикачена в секция „Прикачени документи“ към формуляра за кандидатстване в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ. Когато кандидатът се представлява от няколко лица „заедно и поотделно“ или „поотделно“ и формулярът за кандидатстване не е подписан от всички, Приложение № 2 е попълнено и подписано от всички законни представители на кандидата, които не са подписали формуляра (с КЕП или сканирано във формат „pdf“ или „jpg“) и е прикачено в секция „Прикачени документи“ към формуляра за кандидатстване в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ. Когато проектното предложение се подава от упълномощено лице, Приложение № 2 е попълнено и подписано от всички законни представители на кандидата (с КЕП или сканирано във формат „pdf“ или „jpg“) и е прикачено в секция „Прикачени документи“ към формуляра за кандидатстване в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ.
Да
4.
Декларация за партньорство (ако е приложимо) Приложение № 3
Декларацията е подписана с валиден КЕП от лице, което е законен представител на партньора, или от упълномощено от него лице.
В случаите, когато партньорът се представлява само заедно от няколко физически лица, декларацията се подписва от всяко от тях при подаването.
Да
5.
Декларация за минимални помощи (Приложение № 4 и Приложение № 4.1 държавани помощи). Приложение № 4 е попълнено и подписано от законен представител на кандидата (с КЕП или сканирано във формат „pdf“ или „jpg“) и прикаченa в секция „Прикачени документи“ към формуляра за кандидатстване в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ.
В случаите, когато кандидатът се представлява само заедно от няколко физически лица, Приложение № 4 се подписва от всяко от тях (с КЕП или сканирано във формат „pdf” или „jpg”).
Да
6.
Счетоводен баланс, отчет за приходи и разходи и отчет за собствения капитал  или еквивалентен докуемнт за физическите лица (в случай, че е приложимо) за последните 3 (три) приключени/последователни финансови години във формат „pdf“, „jpg“ или „rar“. Условието се прилага и за партньора (ако е приложимо).
Да
7.
Консолидирани Отчет за приходите и разходите и Счетоводен баланс (ако е приложимо), за последните 3 (три) приключени/последователни финансови години, формат „pdf“, „jpg“ или „rar“.
Документите се представят, в случай че кандидатът съставя консолидиран финансов отчет или е включен чрез консолидиране в консолидирания финансов отчет на друго предприятие.
Да
8.
Документи, удостоверяващи актуалното състояние и реалните собственици на съответното предприятие (ако е приложимо), еквивалентен документ за физическите лица, в случай че някое от свързаните предприятия или предприятията-партньори е чуждестранно лице във формат „pdf“, „jpg“ или „rar“. Условието се прилага и за партньора (ако е приложимо).
Да
9.
Справка-декларация за всички проекти с публично финансиране, по които кандидатът работи. В случаите, когато няма известен резултат към момента на подаване на предложението се декларира като очаквано финансиране. (Приложение № 5). Приложение № 5 е попълнено и подписано от законен представител на кандидата (вкл. прокурист/и, ако е приложимо) (с КЕП или сканирано във формат „pdf“ или „jpg“) и е прикачено в секция „Прикачени документи“ към формуляра за кандидатстване в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ.
Да
10.
Списък на лицата, свързани със създаването, представянето и/или адаптирането на културния продукт на отворен пазар (Приложение № 6). Приложение № 6 е попълнено и подписано от законен представител на кандидата (вкл. прокурист/и, ако е приложимо) (с КЕП или сканирано във формат „pdf“ или „jpg“) и е прикачено в секция „Прикачени документи“ към формуляра за кандидатстване в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ.
Да
11.
Декларация за поемане на ангажимент (Приложение № 7). Приложение № 7 е подписано от всички лица, които ще бъдат част от екипа на кандидата и които са включени в Приложение № 14 (с КЕП или сканирано във формат „pdf“ или „jpg“) и е прикачено в секция „Прикачени документи“ към формуляра за кандидатстване в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ.
Да
12.
Когато кандидатът е възложител по ЗОП/възлагането на дейностите попада под обхвата на ПМС № 80/2022 г.
Документи, доказващи направените пазарни проучвания, в т.ч. получени реални оферти и/или други документи с доказателствена стойност, въз основа на които е направен бюджетът в ПИИ. Офертата, както и всеки друг документ с аналогична доказателствена стойност следва да съдържа наименование на оферента/издателя, датата на издаване, подпис на оферента/издателя, спецификация на стоките/описание на услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС. От всеки предоставен документ следва да е видно лицето, което го е издал, като напр. име, подпис, електронен подпис или разпечатка на електронно съобщение, с което е получен документът. Документите, в т.ч и разпечатка на електронното съобщение, с което е получен съответният документ, се прикачват в секция „Прикачени документи“ към формуляра за кандидатстване в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ във формат „pdf“, „jpg“ или „rar“.
Да
13.
Когато кандидатът не е възложител по ЗОП/възлагането на дейностите не попада под обхвата на ПМС № 80/2022 г. и е налице пазар за дадената стока или услуга (при прилагане на „специфично правило“)
Най-малко две съпоставими независими оферти, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата и подпис на оферента, подробна спецификация на стоките/описание на услугите, цена в левове или евро с посочен ДДС. 
Съпоставими оферти са тези, отнасящи се до предлагане на еднотипна стока/еднотипна услуга.
Независими оферти са оферти, подадени от лица, които не се намират в следната свързаност помежду си или спрямо кандидата: 
а) едното участва в управлението на дружеството на другото;
б) съдружници;
в) съвместно контролират пряко трето лице;
г) участват пряко в управлението или капитала на друго лице, поради което между тях могат да се уговарят условия, различни от обичайните;
д) едното лице притежава повече от половината от броя на гласовете в общото събрание на другото лице;
е) лицата, чиято дейност се контролира пряко или косвено от трето лице – физическо или юридическо;
ж) лицата, едното от които е търговски представител на другото.
Документите се прикачват към Формуляра за кандидатстване във формат „pdf“, „jpg“ или „rar“.
Да
14.
Други специфични документи в зависимост от заявените разходи по ПИИ, въз основа на които е направен бюджетът. Представят се и в случаите, когато не е налице пазар за дадената стока или услуга.
Да
15.
Изисква се за всички кандидати 
Акт за създаване на културната организация (вкл. и за държавните, регионалните и общинските културни институти, създадени съгласно чл. 4, ал. 1 от Закона за закрила и развитие на културата). Документът се прикачва в секция „Прикачени документи“ към формуляра за кандидатстване в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ във формат „pdf“, „jpg“ или „rar“.
Да
16.
За кандидатите, невписани в ТРРЮЛНЦ или Регистър Булстат
Документ за правосубектност на кандидата, съгласно националното законодателство на Р. България. Документът е прикачен в секция „Прикачени документи“ към формуляра за кандидатстване в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ във формат „pdf“ или „jpg“.
Да
17.
Подробна информация за събитието и организацията домакин в Европа и/или писмо за потвърждение и/или официална кореспонденция с идентифицирани отворени пазари и/или друг документ за намерение за участие в европейски и международни фестивали, събития, пазари за изкуства и т.н. Документите са прикачени в секция „Прикачени документи“ към формуляра за кандидатстване в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ („pdf“, „jpg“ или „rar“)
Да
18.
ПИИ включва изпълнение на дейност по т. 1 и т. 4 от раздел 8.2 Допустими категории дейности от Условията за кандидатстване
Да
II. Група
Критерии за оценка на допустимостта на кандидата
Критерий Води до отхвърляне
1.
Допустими кандидати по процедурата са:
1. Частни културни организации по смисъла на чл.10, ал.1, т.1 от Закона за закрила и развитие на културата - лица, регистрирани по реда на Търговския закон, на Закона за юридическите лица с нестопанска цел или на Закона за кооперациите 
2. Творческите съюзи - сдружения с нестопанска цел, които обединяват лица, извършващи сродна творческа дейност в областта на културата по чл. 10, ал. 3 от Закона за закрила и развитие на културата;
3. Културни организации съгласно чл. 4, ал. 1 от Закона за закрила и развитие на културата - държавните, общинските и регионалните културни институти.
4. Лица, осъществяващи дейност като частни културни организации, учредени съгласно Закона за народните читалища;
5. Физически лица с българско гражданство, регистрирани като самоосигуряващи се лица (включително неформални групи артисти);
Кандидатите следва да са осъществявали дейности свързани с развитие на културни продукти минимум една година през последните три календарни години. 
Заб.: Клонове на юридически лица, регистрирани в България, не могат да участват в процедурата поради липсата на самостоятелна правосубектност.
Да
2.
Кандидатите следва да са осъществявали дейности свързани с развитие на културни продукти минимум една година през последните три календарни години.
Да
3.
Кандидатът не попада под което и да е от условията, изброени в критериите за недопустимост на кандидатите от Условията за кандидатстване по процедурата, а именно:
1. лицата, които представляват кандидата, са осъждани с влязла в сила присъда за:
i) престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, чл. 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;
ii) престъпление, аналогично на тези по т. i), в друга държава членка или трета страна;
2.  имат публични задължения по чл. 162, ал. 2, т. 1 (за данъци, акцизи, мита, задължителни осигурителни вноски и други вноски за бюджета) и т. 7 (по влезли в сила наказателни постановления) от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган, и не е допуснато разсрочване, отсрочване и обезпечение на задълженията, или размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот от икономическата им дейност за последната приключена финансова година или е повече от 50 000 лева;
3.  е установено, че:
i) са представили документ с невярно съдържание, с който се доказва декларираната липса на основания за отстраняване или декларираното изпълнение на критериите за подбор;
ii) не са предоставили изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
4. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда, или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
5. за лицата, които представляват кандидата, е налице конфликт на интереси, във връзка с процедурата за предоставяне на средства, който не може да бъде отстранен;
6. при които член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, е свързано лице по смисъла на § 1, т. 15 от допълнителните разпоредби на Закона за отнемане на незаконно придобитото имущество с Изпълнителния директор на НФК.
7. които не са изпълнили решение на Европейската комисия по смисъла на чл. 44 от Закона за държавните помощи за възстановяване на предоставената им неправомерна и несъвместима държавна помощ или неправилно използвана държавна помощ. Изискването се прилага и на ниво група . 
8. са обявени в несъстоятелност;
9. са в производство по несъстоятелност;
10.  са в процедура по ликвидация;
11. се намират в подобно положение, произтичащо от сходни на горепосочените по т. 8, 9 и 10 процедури, съгласно законодателството на държавата, в която са установени;
12. лицата, които представляват кандидата, са се опитали да:
- повлияят на вземането на решение от страна на СНД, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
- получат информация, която може да им даде неоснователно предимство в процедурата за предоставяне на средства;
13. спрямо които е установено с влязъл в сила административен акт наличието на недължимо платени и/или надплатени суми, както и неправомерно получени и/или неправомерно усвоени средства по проекти, финансирани от предприсъединителните финансови инструменти, оперативните програми, Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз, европейските земеделски фондове и Европейския фонд за рибарството, Инструмента Шенген и Преходния финансов инструмент, включително от свързаното с тях национално съфинансиране;
14. с неизпълнени договорни задължения към НФК (нереализирани и неотчетени в срок проекти), вкл. и установено неизпълнение по съдебен ред, както и такива, които следва да възстановяват средства по одобрени, но некоректно реализирани проекти през изминали сесии на НФК
Да
4.
Кандидатът не е предприятие (и на ниво група) в затруднено положение.
Проверката не се отнася за държавните, общинските и регионалните културни институти, създадени съгласно чл. 4, ал. 1 от Закона за закрила и развитие на културата, както и за кандидати с ПИИ в режим „минимална помощ“.
„Предприятие в затруднено положение“ означава предприятие, по отношение на което е изпълнено поне едно от следните обстоятелства:
1. в случай на дружество с ограничена отговорност (което не е МСП, което съществува по-малко от три години или, за целите на допустимостта за помощите за рисково финансиране, МСП, което е извършило своята първа търговска продажба преди най-много 7 години и което отговаря на условията за инвестиции за рисково финансиране въз основа на извършен от избрания финансов посредник финансов и правен анализ), когато неговият записан акционерен капитал е намалял с повече от половината поради натрупани загуби. Такъв е случаят, когато приспадането на натрупаните загуби от резервите (и всички други елементи, които по принцип се считат за част от собствения капитал на дружеството) води до отрицателен кумулативен резултат, който надхвърля половината от записания акционерен капитал. За целите на настоящата разпоредба под понятието „дружество с ограничена отговорност“ се разбира по-специално видовете дружества, посочени в приложение I към Директива 2013/34/ЕС ( 6 ), а понятието „акционерен капитал“ включва, когато е уместно, премии от акции;
2. в случай на дружество, при което поне някои съдружници носят неограничена отговорност за задълженията на дружеството (което не е МСП, което съществува по-малко от три години или, за целите на допустимостта за помощите за рисково финансиране, МСП, което е извършило своята първа търговска продажба преди най-много 7 години и което отговаря на условията за инвестиции за рисково финансиране въз основа на извършен от избрания финансов посредник финансов и правен анализ), когато капиталът, вписан в баланса на дружеството, е намалял с повече от половината поради натрупани загуби. За целите на настоящата разпоредба под понятието „дружество, при което поне някои съдружници носят неограничена отговорност за задълженията на дружеството“, се разбира по-специално типовете дружества, посочени в приложение II към Директива 2013/34/ЕС;
3. когато предприятието е в процедура по колективна несъстоятелност или отговаря на критериите на своето вътрешно право, за да бъде обект на процедура по колективна несъстоятелност по искане на неговите кредитори;
4. когато предприятието е получило помощ за оздравяване и все още не е възстановило заема или не е прекратило гаранцията, или е получило помощ за преструктуриране и все още е обект на план за преструктуриране;
5. когато предприятието не е МСП и през последните две години:
а) съотношението задължения/собствен капитал на предприятието е било по-голямо от 7,5; и
б) съотношението за лихвено покритие на предприятието, изчислено на основата на EBITDA, е било под 1,0.
Да
III. Група
Критерии за оценка на допустимостта на партньора
Критерий Води до отхвърляне
1.
Партньорът отговаря на т. 6 от Условията кандидатстване
Да
2.
Партньорът осъществява дейности свързани с развитие на културни продукти минимум една година през последните три календарни години.
Да
3.
Партньорът не попада под което и да е от условията, изброени в критериите за недопустимост на кандидатите от Условията за кандидатстване по процедурата, а именно:
1. лицата, които представляват кандидата, са осъждани с влязла в сила присъда за:
i) престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, чл. 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;
ii) престъпление, аналогично на тези по т. i), в друга държава членка или трета страна;
2.  имат публични задължения по чл. 162, ал. 2, т. 1 (за данъци, акцизи, мита, задължителни осигурителни вноски и други вноски за бюджета) и т. 7 (по влезли в сила наказателни постановления) от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган, и не е допуснато разсрочване, отсрочване и обезпечение на задълженията, или размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот от икономическата им дейност за последната приключена финансова година или е повече от 50 000 лева;
3.  е установено, че:
i) са представили документ с невярно съдържание, с който се доказва декларираната липса на основания за отстраняване или декларираното изпълнение на критериите за подбор;
ii) не са предоставили изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
4. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда, или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
5. за лицата, които представляват кандидата, е налице конфликт на интереси, във връзка с процедурата за предоставяне на средства, който не може да бъде отстранен;
6. при които член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, е свързано лице по смисъла на § 1, т. 15 от допълнителните разпоредби на Закона за отнемане на незаконно придобитото имущество с Изпълнителния директор на НФК.
7. които не са изпълнили решение на Европейската комисия по смисъла на чл. 44 от Закона за държавните помощи за възстановяване на предоставената им неправомерна и несъвместима държавна помощ или неправилно използвана държавна помощ. Изискването се прилага и на ниво група . 
8. са обявени в несъстоятелност;
9. са в производство по несъстоятелност;
10.  са в процедура по ликвидация;
11. се намират в подобно положение, произтичащо от сходни на горепосочените по т. 8, 9 и 10 процедури, съгласно законодателството на държавата, в която са установени;
12. лицата, които представляват кандидата, са се опитали да:
- повлияят на вземането на решение от страна на СНД, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
- получат информация, която може да им даде неоснователно предимство в процедурата за предоставяне на средства;
13. спрямо които е установено с влязъл в сила административен акт наличието на недължимо платени и/или надплатени суми, както и неправомерно получени и/или неправомерно усвоени средства по проекти, финансирани от предприсъединителните финансови инструменти, оперативните програми, Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз, европейските земеделски фондове и Европейския фонд за рибарството, Инструмента Шенген и Преходния финансов инструмент, включително от свързаното с тях национално съфинансиране;
14. с неизпълнени договорни задължения към НФК (нереализирани и неотчетени в срок проекти), вкл. и установено неизпълнение по съдебен ред, както и такива, които следва да възстановяват средства по одобрени, но некоректно реализирани проекти през изминали сесии на НФК
Да
4.
Партньорът не е предприятие (и на ниво група) в затруднено положение.
Проверката не се отнася за държавните, общинските и регионалните културни институти, създадени съгласно чл. 4, ал. 1 от Закона за закрила и развитие на културата, както и за кандидати с ПИИ в режим „минимална помощ“.
„Предприятие в затруднено положение“ означава предприятие, по отношение на което е изпълнено поне едно от следните обстоятелства:
1. в случай на дружество с ограничена отговорност (което не е МСП, което съществува по-малко от три години или, за целите на допустимостта за помощите за рисково финансиране, МСП, което е извършило своята първа търговска продажба преди най-много 7 години и което отговаря на условията за инвестиции за рисково финансиране въз основа на извършен от избрания финансов посредник финансов и правен анализ), когато неговият записан акционерен капитал е намалял с повече от половината поради натрупани загуби. Такъв е случаят, когато приспадането на натрупаните загуби от резервите (и всички други елементи, които по принцип се считат за част от собствения капитал на дружеството) води до отрицателен кумулативен резултат, който надхвърля половината от записания акционерен капитал. За целите на настоящата разпоредба под понятието „дружество с ограничена отговорност“ се разбира по-специално видовете дружества, посочени в приложение I към Директива 2013/34/ЕС ( 6 ), а понятието „акционерен капитал“ включва, когато е уместно, премии от акции;
2. в случай на дружество, при което поне някои съдружници носят неограничена отговорност за задълженията на дружеството (което не е МСП, което съществува по-малко от три години или, за целите на допустимостта за помощите за рисково финансиране, МСП, което е извършило своята първа търговска продажба преди най-много 7 години и което отговаря на условията за инвестиции за рисково финансиране въз основа на извършен от избрания финансов посредник финансов и правен анализ), когато капиталът, вписан в баланса на дружеството, е намалял с повече от половината поради натрупани загуби. За целите на настоящата разпоредба под понятието „дружество, при което поне някои съдружници носят неограничена отговорност за задълженията на дружеството“, се разбира по-специално типовете дружества, посочени в приложение II към Директива 2013/34/ЕС;
3. когато предприятието е в процедура по колективна несъстоятелност или отговаря на критериите на своето вътрешно право, за да бъде обект на процедура по колективна несъстоятелност по искане на неговите кредитори;
4. когато предприятието е получило помощ за оздравяване и все още не е възстановило заема или не е прекратило гаранцията, или е получило помощ за преструктуриране и все още е обект на план за преструктуриране;
5. когато предприятието не е МСП и през последните две години:
а) съотношението задължения/собствен капитал на предприятието е било по-голямо от 7,5; и
б) съотношението за лихвено покритие на предприятието, изчислено на основата на EBITDA, е било под 1,0.
Да
IV. Група
Критерии за оценка на допустимостта на дейностите по предложението за изпълнение на инвестиция
Критерий Води до отхвърляне
1.
Продължителността на предложението за изпълнение на инвестиция не надхвърля 12 (дванадесет) месеца и крайната дата на изпълнение на инвестицията е преди 31.12.2025 г.
Да
2.
Дейностите по предложението за изпълнение на инвестиция се изпълняват само на територията на  Република България и на територията на държави-членки на Европейския съюз.
Да
3.
Предложението за изпълнение на инвестицията води до постигане целта на процедурата.
Да
4.
Предложението за изпълнение на инвестицията е в съответствие с принципите на равнопоставеност на жените и мъжете и осигуряване на равни възможности за всички.
Да
5.
Предложението за изпълнение на инвестицията е в съответствие с принципа за „ненанасяне на значителни вреди“.
Да
6.
По предложението за изпълнение на инвестиция НЕ се подкрепят дейности, свързани с представяне на български продукции от сектора на КТИ на европейски и международни пазари на изкуство, на които е осигурено друго национално финансиране на съответното изкуство с публични средства.
Да
7.
По предложението за изпълнение на инвестиция НЕ се подкрепят дейности с неуредени права, съгласно Закона за авторското право и сродните му права.
Да
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.