|
|
Критерий |
Води до отхвърляне |
1. |
Заявлението е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата.
|
Да
|
2. |
Формулярът за кандидатстване е подаден с Квалифициран електронен подпис (КЕП) от законния представител на кандидата.
|
Да
|
3. |
Когато формулярът за кандидатстване не е подписан с КЕП от законния/ните представител/и на кандидата е прикачено нотариално/и заверено/и пълномощно/и от съответното/ите упълномощено/и лице/а, или Заповед на кмета ( за кандидати общини) във формат .pdf, От текста на пълномощното/ите или Заповедта става ясно, че лицето/лицата с право да представляват кандидата упълномощава/т пълномощника/оправомощеното лице да подаде от негово/тяхно име формуляра за кандидатстване, като го подпише с КЕП и приложи документите, които са неразделна част от формуляра за кандидатстване.
|
Да
|
4. |
Във формуляра за кандидатстване е попълнена цялата изискуема информация. Документите към формуляра за кандидатстване са прикачени във формат .pdf или в друг указан в условията за кандидатстване формат.
|
Не
|
5. |
Документите, прикачени в ИСУН 2020, са представени на български език. В случаите, когато оригиналният документ е изготвен на чужд език, той е придружен с превод на български език, извършен от заклет преводач, а когато документьт е официален, по смисъла на Гражданския процесуален кодекс, той е легализиран или с апостил.
|
Да
|
6. |
В случай, че проектното предложение ще се изпълнява в партньорство между местни организации, към Формуляра за кандидастване е приложено сключено Споразумение за партньорство с подписи, печати и сканирана във формат „pdf“ - по образец, Приложение №16 от Документи за попълване към Условията за кандидастване.
|
Не
|
7. |
Представена е Таблица за допустими инвестиции във формат „pdf”, подписана от кандидата. (Приложение № 1).
|
Да
|
8. |
Представена е Таблица за допустими инвестиции във формат „xls“/„xlsx“. (Приложение № 1).
|
Да
|
9. |
Представена е от кандидата Декларация по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни с подпис, печат и сканирана във формат „pdf“. (Приложение № 2).
|
Да
|
10. |
Представена е от кандидата Декларация данни НСИ съгласно Приложение № 8 към чл. 24, ал. 1, т. 21 от Наредба № 22/2015г. с подпис, печат, сканирана във формат „pdf“. (Приложение № 3).
|
Да
|
11. |
Представена е Декларация за липса на основания за отстраняване с подпис, печат и сканирана във формат „pdf“. (Приложение № 4). Декларацията е представена от представляващия/ите, и от членовете на управителните и контролни органи на Кандидат и Асоцииран/и партньор/и.
|
Да
|
12. |
Представена е Декларация за нередности с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“. (Приложение №5). Декларацията е представена от представляващия/ите, и от членовете на управителните и контролни органи на Кандидат и Асоцииран/и партньор/и.
|
Да
|
13. |
Представена е от кандидата Декларация за държавни/минимални помощи (Приложение № 10), както и годишен финансов отчет за последна приключила година, от който да е видно финансово-счетоводно (в т. ч. аналитично) обособяване на икономическата и неикономическа дейност на кандидата, с подпис и печат, във формат „pdf. (Декларацията е изискуема, само когато дейността попада в режим на помощ - кандидатът действа като предприятие, извършващо икономическа дейност. Неприложимо за проекти с режим на „непомощ“).
|
Да
|
14. |
Представен е Анализ „Разходи-ползи” с подпис и печат на всяка страница във формат „pdf“. (Приложение № 6).
|
Да
|
15. |
Представен е Анализ „Разходи-ползи” в електронен вариант, формат „xls“/xlsx.. (Приложение № 7).
|
Да
|
16. |
Представена е Декларация по ЗМСП и Справка към нея с подпис, печат, във формат „pdf“. (Приложение № 8 и 8а). Приложимо е само за кандидат, действащ като предприятие, в останалите случаи е неприложимо.
|
Да
|
17. |
Когато кандидатът не попада в хипотезите на §2, т.43 от ДР на ЗОП, е представена от представляващ/и Кандидата и от членовете на неговите управителни и контролни органи Декларация относно липса на свързаност по образец (Приложение № 12). Декларациите са подписани и сканирани във формат „pdf“.
|
Да
|
18. |
Представено е Свидетелство за съдимост на всички лица, с право да представляват Кандидата и Партньора/ите (в случай, че има партньр/и), независимо от това дали заедно и/или поотделно, и/или по друг начин), вкл. и от членовете на управителни и контролни органи, издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на представянето му - оригинал или копие, заверено от кандидата, във формат „pdf”. За кандидат Община е представено Свидетелство за съдимост на кмета.
|
Да
|
19. |
Представено е Удостоверение, издадено от Национална агенция по приходите, че Кандидатът/Партньорът/ите няма просрочени задължения, издадено не по-рано от 1 месец преди датата на подаване на проекта, и Удостоверение за липса на задължения към общината по седалището на Кандидата/Партньора, вкл. представляващия лицето, съдружници, прокуристи и др. лица с правомощия за вземане на решение или контрол по отношение на Кандидат/Партньор за подпомагане. За кандидат Община двете удостоверения са представени за кмета.
Документите са представени в оригинал, сканирани във формат „pdf”.
|
Да
|
20. |
Представено е Решение на Общинския съвет (за кандидат Община) или решение на компетентния орган на ЮЛНЦ/Читалището за кандидатстване по процедурата – оригинал, във формат „pdf”.
|
Да
|
21. |
Представен е учредителен акт или устав за Кандидата и Асоцииран/и партньор/и (приложимо само за кандидати и партньори ЮЛНЦ, Читалища, за които към момента на кандидатстване не е налична приключила регистрация по ЗТРРЮЛНЦ) - оригинал или копие, заверено от представляващ, във формат „pdf”.
|
Да
|
22. |
Представено е Решение на Общинския съвет, че дейностите, включени в проектното предложение, съответстват на приоритетите на общинския план за развитие на община Разлог за периода 2014-2020 година (приложимо за кандидат Община) – оригинал или копие, заверено от представляващ, във формат „pdf”.
|
Да
|
23. |
Представени са от Кандидата Справка за дълготрайните активи - приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период (за кандидати, регистрирани в годината на кандидатстване) и Инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение в ИСУН, с разбивка по вид на актив, дата и цена на придобиване - оригинали, във формат „pdf”.
|
Да
|
24. |
Представен е влязъл в сила административен акт, издаден по реда на глава шеста от Закона за опазване на околната среда и/или Закона за биологичното разнообразие или писмо, издадено по реда на чл. 2, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони (ДВ, бр. 73 от 2007 г.), с който/което се одобрява осъществяването на инвестиционното предложение, респективно се съгласува планът/програмата/проектът и/или разрешително за водовземане и/или разрешително за ползване на воден обект в случаите, предвидени в Закона за водите. (Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган само в случаите, когато проектното предложение не включва строително-монтажни работи). (Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, кандидатът трябва да го представи най-късно в отговор на уведомлението за установените нередовности и в определения от КППП срок за тяхното отстраняване). Представеният документ е сканиран оригинал във формат „pdf”.
|
Да
|
25. |
Представен е документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията (важи в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот – собственост на кандидата), сканиран оригинал във формат „pdf”.
|
Да
|
26. |
Представен е документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение в ИСУН, нотариално заверен и вписан в Агенция по вписванията . Важи в случай на кандидатстване за разходи за строително-монтажни работи, за които се изисква разрешение за строеж съгласно ЗУТ, и имотът не е собственост на кандидата, а за него е учредено срочно право на строеж. Представен е сканиран оригинал във формат „pdf”.
|
Да
|
27. |
Представен е документ за ползване на имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на на проектното предложение в ИСУН - нотариално заверен и вписан в Агенция по вписванията. Важи в случай на кандидатстване за разходи за закупуване и/или инсталиране на оборудване и/или съоръжения и/или обновяване на сгради и/или помещения и строително-монтажни работи, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ, и имотът не е собственост на кандидата. Представен е сканиран оригинал във формат „pdf”.сканиран оригинал във формат „pdf”.
|
Да
|
28. |
Представено е Архитектурно заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности и графично и фотозаснемане на обекта и съгласувателно становище, издадено от Министерството на културата. (В случаите, когато е необходимо да се издаде съгласувателно становище от Министерство на културата за него може към датата на кандидатстване да се представи входящ номер на искане за издаване на съгласувателно становище). (Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, кандидатът трябва да го представи в отговор на уведомлението за установените нередовности и в определения от КППП срок за тяхното отстраняване); сканирани оригинали във формат „pdf” или „rar“.
|
Да
|
29. |
Представен е одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект“ или „Работен проект“ в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти
Когато към датата на кандидатстване проектът все още не е одобрен, следва да се представи инвестиционен проект, ведно с входящ номер на искане за издаване от съответния орган. Кандидатът трябва да представи одобрения проект в отговор на уведомлението за установените нередовности и в определения от КППП срок за тяхното отстраняване. Документите са сканирани оригинали във формат „pdf” или „rar“.
Важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията. В останалите случаи е неприложимо.
|
Да
|
30. |
Представени са подробни количествени сметки, заверени от правоспособно лице - сканирани оригинали във формат „pdf”. За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, за дейности по реставрация количествените сметки трябва да са заверени от лица, вписани в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство.
Важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и/или ейности по реставлация на недвжими културни ценности. В останалите случаи е неприложимо.
|
Да
|
31. |
Представено е Разрешение за строеж - сканиран оригинал във формат „pdf”. (Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, кандидатът го е представил в отговор на уведомление за установени нередовности и в определения от КППП срок за тяхното отстраняване. Към датата на кандидатстване е представен входящ номер на искане за издаване от съответния орган).
Важи в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ. В останалите случаи е неприложимо.
|
Да
|
32. |
Представено е Становище на главния архитект с подробно описание на инвестиционното намерение, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж - сканиран оригинал във формат „pdf”. (Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, кандидатът го е представил в отговор на уведомление за установени нередовности и в определения от КППП срок за тяхното отстраняване. Към датата на кандидатстване е представен входящ номер на искане за издаване от съответния орган).
Важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ. В останалите случаи е неприложимо.
|
Да
|
33. |
Представено е Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ и План схема за разполагане на преместваеми обекти и съоръжения - сканиран оригинал във формат „pdf” . (Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, кандидатът го е представил в отговор на уведомлението за установените нередовности и определения от КППП срок за тяхното отстраняване. Към датата на кандидатстване е представен входящ номер на искане за издаване от съответния орган.)
Важи, в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане.
В останалите случаи е неприложимо.
|
Да
|
34. |
Представени са Количествено-стойностни сметки (КСС) (по образец, Приложение №14 към Условията за кандидатстване, Документи за попълване) и/или Технически спецификации (ТС) за всички работи, доставки и услуги, включени в бюджета на проектното предложение. КСС и ТС съответстват на избраната оферта за съответния разход, но не включват марка и модел в случай на планирано провеждане на процедура за избор на изпълнител. КСС и ТС са подписани от кандидата и са представeни сканирани във формат „pdf“, както и в електронен формат „xls“/„xlsx”.
|
Да
|
35. |
Представено е Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност (само в случаите, когато дейността включва – реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или реставрация и/или обновяване) - сканиран оригинал или заверено копие във формат „pdf“. (Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, кандидатът трябва да го представи в отговор на уведомлението за установените нередовности и определения от КППП срок за тяхното отстраняване). В този случай към датата на кандидатстване е задължително да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган.
В случай, че не се отнася за дейността/инвестицията, е неприложимо.
|
Да
|
36. |
Представено е съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности- скани ан оригинал или заверено копие във формат „pdf“. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, кандидатът трябва да го представи в отговор на уведомлението за установените нередовности и определения от КППП срок за тяхното отстраняване. В този случай към датата на кандидатстване е задължително да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган.
В случай, че не се отнася за дейността/инвестицията, е неприложимо.
|
Да
|
37. |
Представени са Лицензи, разрешения и/или документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство – сканиран оригинал или заверено копие във формат „pdf“. (Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, кандидатът го е представил в отговор на уведомлението за установените нередовности и определения от КППП срок за тяхното отстраняване).
В случай, че не се отнася за дейността/инвестицията, е неприложимо.
|
Да
|
38. |
Представено е сканирано копие на всички документи от проведената съгласно изискванията по ЗОП процедура за изпълнение на дейностите по проекта (важи, в случай че проектът включва разходи по точка 17. от Раздел 14.1. „Допустими разходи”, извършени преди подаване на проектното предложение, в останалите случаи е неприложимо).
- Кандидат, който Е ВЪЗЛОЖИТЕЛ по реда на ЗОП е представил: сканирано копие на всички документи от проведената по ЗОП процедура за възлагане на обществена поръчка. В случай че е проведена процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 20, ал. 4 от ЗОП чрез директно възлагане, кандидатът е представил документи от проведено пазарно проучване преди възлагането на обществена поръчка (сключен договор за консултантски, проектантски или др.услуги), които са в съответствие с указанията от (т.14.2, раздел А.2/), включително - най-малко три независими съпоставими оферти.
- Кандидат, който НЕ Е ВЪЗЛОЖИТЕЛ по реда на ЗОП е представил: запитване за оферта до най-малко трима потенциални изпълнители, най-малко 3 независими съпоставими оферти, решение за избор на изпълнител, договор с избрания изпълнител. Кандидатът представя писмена обосновка с мотивите за избор на изпълнител в случаите, когато не е бил избран изпълнителя, предложил най-ниска цена.
Документите са представени във формат „pdf“ или „rar“.
|
Не
|
39. |
Представени са фактури, придружени с платежни нареждания и банкови извлечения, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение. Документите са оригинал или заверено копие, сканирани във формат „pdf“.
Важи в случай на заявяване на разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба №22/2015 г.
В останалите случаи е неприложимо.
|
Не
|
40. |
Представен е договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски (важи, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг) – сканиран оригинал във формат „pdf“.
|
Не
|
41. |
Кандидатът Е Възложител по ЗОП и е представил най-малко три съпоставими независими индикативни оферти за всеки планиран разход, като са изпълнени всички условия по раздел А.2/ от т. 14.2. „Условия за допустимост на разходите”:
- Кандидатите, които са Възложители по ЗОП, набират офертите чрез прилагане на принципа на пазарни консултации по реда на чл.44 от ЗОП, като публикуват на Профила на купувачав ЦАИС ЕОП информация относно вида на инвестицията, която ще бъде заявена за финансиране, придружена от техническа спецификация с посочени минимални параметри или подробно описание на актива/услугата. Кандидатите определят подходящ срок за получаване на оферти, който не може да бъде по-кратък от 5 работни дни.
- Минималното съдържание на офертите е: наименование на оферента, адрес, ЕИК, ел.поща, тел. за контакт, срок на валидност на офертата, дата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, техническо предложение включващо техническа спецификация и/или подробна КСС, ценово предложение в левове, с посочен ДДС.
Представените документи са сканирани оригинали във формат „pdf“.
Важи в случаите, когато кандидатите са възложители по ЗОП, разходите, за които кандидатстват не са включени в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие“ и събират оферти чрез прилагане на принципа на пазарни консултации съгласно ЗОП. В останалите случаи е неприложимо.
|
Да
|
42. |
Кандидатът НЕ Е Възложител по ЗОП и са представени най-малко три съпоставими независими индикативни оферти за всяка отделна инвестиция в актив/услуга/ строителство, които съдържат наименование и адрес на оферента, ЕИК, срок на на валидност на офертата, дата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена в левове или евро с посочен ДДС, както и Запитвания за представяне на оферти по образец Приложение №13 към Условията за кандидатстване/Документи за попълване.
Представените документи са сканирани оригинали във формат „pdf“.
Важи в случаите, когато кандидатите НЕ СА възложители по ЗОП, ще провеждат процедура за избор на изпълнител по ПМС № 160 и разходът, за който кандидатстват не е включен в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие”.
В останалите случаи е неприложимо.
|
Да
|
43. |
Представена е оферта и/или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи - с предложена цена от производителя/доставчика/строителя.
Представените документи са сканиран оригинал или заверено копие във формат „pdf“.
Важи в случаите, когато кандидатите са възложители по ЗОП или ще провеждат процедура за избор на изпълнител по ПМС № 160, и разходът, за който кандидатстват Е включен в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие”, както и в случай че възлагането на услугата на друго лице е невъзможно поради наличие на авторски или други права на интелектуална собственост, или на изключителни права. В останалите случаи е неприложимо.
|
Да
|
44. |
В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите е приложена и количествено-стойностни сметка във формат „pdf“ и „xls”/ „xlsx“.
|
Да
|
45. |
Установено е съответствие с изискванията към оферентите:
- Оферентите, когато са местни лица, трябва да са вписани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията.
- В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица, е представен документ за правосубектност съгласно националното им законодателство - сканиран оригинал или заверено копие във формат „pdf“.
-Оферентите на строително-монтажни работи, местни и чуждестранни лица, трябва да бъдат вписани в Централен професионален регистър на строителя съгласно Закона за Камарата на строителите/или еквивалент за чуждестранни лица/ и да могат да извършват строежи и/или отделни видове строителни и монтажни работи от съответната категория строежи - сканиран оригинал или заверено копие във формат „pdf“.
|
Да
|
46. |
Представено е Решение на кандидата за определяне на стойността на разхода*, за който се кандидатства или Решение за избор на изпълнител и сключване на договор**, а когато е приложимо (избраната оферта не е с най-ниска цена) – и писмена Обосновка за мотивите, обусловили избора му – сканирани оригинали във формат „pdf“.
* В случай, че кандидатът Е Възложител по ЗОП, както и в случай, че кандидатът НЕ Е Възложител по ЗОП, но са изпълнени условията на чл. 50, ал. 2 от ЗУСЕСИФ и кандидатът има задължение за провеждане на процедура за избор на изпълнител с публична покана по ПМС № 160/2016 г. след сключване на административен договор.
**В случай, че не са изпълнени условията на чл. 50, ал. 2 от ЗУСЕСИФ, т.е. стойността на разхода, за който се кандидатства е под праговете за провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда ПМС № 160/2016 г. и кандидатът няма задължение да провежда процедура за избор на изпълнител с публична покана по ПМС № 160/2016 г. след сключване на административен договор, то при получаването на индикативните оферти, Кандидатът следва да извърши сравняване на предложенията/офертите/ и да сключи договор (предварителен или окончателен) с избрания изпълнител. Изборът на изпълнител се протоколира с решение. В този случай кандидатът може да избере икономически най-изгодна оферта в съответствие с някой от критериите, описани в т.14.2.раздел Б, т.3 от Условията за кандидатстване.
|
Да
|
47. |
Когато кандидатът НЕ Е възложител по ЗОП, и стойността на разхода е под праговете за провежданене на процедура за избор на изпълнител по ПМС № 160, е/са представен/и и предварителен/ни или окончателен/ни договор/и за услуги, доставки, строителство - сканиран оригинал във формат „pdf“.
|
Да
|
48. |
Представена е от кандидата Декларация за липса или наличие на двойно финансиране и на изкуствено създадени условия – по образец Приложение № 11 от документи за попълване - сканиран оригинал във формат „pdf“.
|
Да
|
49. |
Представен е от кандидата Формуляр за мониторинг по подмярка 19.2 - по образец Приложение № 9 от Документи за попълване към Условията за кандидатстване - сканиран оригинал във формат „pdf“.
|
Да
|
50. |
В случаите, когато проектът е за изграждане и/или обновяване или друг вид интервенции на открити обществени прстранства (урбанизирана територия) или природни площи (извън урбанизираните зони), са представени в оригинал или заверено копие, във формат „pdf“:
- Документ за собственост или друг вид официален документ, от който да е видно, какъв статут има обектът – предназначение/начин на ползване, в случаите, когато теренът е собственост на кандидата,
ИЛИ
Документ, уреждащ основанието и правото на кандидата да изпълни планираните по проекта дейности и да осигури устойчивостта на резултатите - в случаите, когато теренът не е собственост на кандидата.
|
Да
|
51. |
В случаите, когато проектът включва дейности за Обучения, курсове, информационни дейности, за които кандидатът е сключил предварителен или окончателен договор с изпълнител преди подаване на проектното предложение, са представени в оригинал или заверено копие и във формат „pdf“:
1) Лицензия на център за професионално обучение, издаден от Националната агенция за професионално образование и обучение (за центрове за професионално обучение);
2) Учебна програма за всеки курс или информационна дейност;
3) График за провеждане на планираните дейности за всеки курс/информационна дейност по проекта и общ за целия проект;
4) Копие от документи за наем или други документи, доказващи правото на ползване на материално-техническата база, в която ще се проведе теоретичното и/или практическото обучение за периода на провеждането на обучението/курса/информационната дейност;
5) Документи, доказващи професионална компетентност на лицата, провеждащи обучението в областта на провежданото обучение.
Посочените документи от т.1 до т.5 са задължителни, когато проектното предложение включва дейност за обучения и курсове (като обучение и подготовка на водачи и аниматори). Когато проектното предложение включва информацинни дейности (като семинари) се прилагат документи по т.2, 3 и 4.
В случай, че са представени само индикативни оферти, и кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ЗОП или по ПМС160/2016 г., за този критерий се отбелязва "Неприложимо".
|
Да
|
52. |
В случаите, когато проектът включва дейности за народни обичаи, традиционни и фолклорни събития, фестивали, събори, театрални поставки и др., са представени
1) График за провеждане на планираните дейности;
2) Обосновка на предвидените за закупуване артикули (брой и прогнозна стойност);
3) В случай на закупуване на народни носии и/или друго сценично облекло, декор, реквизит и/или сценично оборудване - писмено становище от сценограф/художник;
4) В случай на организиране на фестивали, събори и други подобни събития - писмено становище от етнограф относно значимостта на събитието за местната културна идентичност.
|
Да
|
53. |
Непредставените, но приложими документи могат да бъдат допълнително изискани от кандидата в процеса на оценка, без това да доведе до подобряване на качестото на проектното предложение.
|
Да
|
|